وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نخستین آلبوم موسیقی محمدرضا فروتن

نخستین آلبوم موسیقی محمدرضا فروتن
محمدرضا فروتن» از ساخت قطعات آلبوم موسیقی خود خبر داد و گفت: پس از انتشار آلبوم موسیقی تصمیمی برای اجرای نمایش موزیکال ندارم.

«محمدرضا فروتن» بازیگر موفق سینمای کشورمان در تلاش است با تولید آلبوم موسیقی خود تجربه دیگری در عرصه هنری خود رقم بزند و ممکن است همانند دیگر بازیگران سینمایی که در عرصه موسیقی تجربه‌ ناموفقی را پشت سر گذاشته‌اند وی این راه را هم تجربه کند.

فروتن این روزها برای تولید نخستین آلبوم موسیقی خود در تردید است که چه نامی و چه زمانی را برای انتشار آن در نظر بگیرد. و این سوال به وجود می‌آید که این تجربه خوانندگی از سر ذوق و استعداد هنری است و یا اینکه تنها یک واکنش هنری و یا رقابت با دیگر بازیگران سینمایی کشور است که به خوانندگی روی آورد‌ه‌اند.

«محمدرضا فروتن» در گفت‌و‌گو با خبرنگار موسیقی فارس در خصوص نخستین آلبوم موسیقی‌ خود، ‌اظهار داشت: تمامی اشعار  آلبوم موسیقی من توسط «افشین یداللهی» سروده شده است و «بابک زرین» کار آهنگسازی آن را بر عهده دارد.هنوز ساخت تمامی قطعات این آلبوم به اتمام نرسیده است.

بازیگر فیلم «قرمز» در پاسخ به این سوال که چه نامی را برای آلبوم خود انتخاب کرده‌اید، گفت: هنوز اسمی برای آن معلوم و انتخاب نشده است.

فروتن با اشاره به زمان انتشار این اثر یادآور شد: کار ساخت قطعات این آلبوم ادامه دارد و زمان انتشار آن هنوز مشخص نیست.

بازیگر فیلم «دو زن» در پاسخ به این سوال که آیا همانند امین حیایی و یا بهرام رادن تصمیمی برای اجرای نمایش موزیکالی هم گرفته‌اید، خاطرنشان کرد: علاقه‌ای به اجرای اپرا و نمایش موزیکالی ندارم. بابک زرین در کنار سیروان خسروی به تنظیم 8 قطعه آلبوم محمدرضا فروتن می‌پردازند.