وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ریحانا و شلوار بسیار عجیب او با طراحی خودش!!

ریحانا و شلوار بسیار عجیب او با طراحی خودش!!

دوشنبه شب، ریحانا، خواننده "Stay” در یک مهمانی در شهر لندن، یکی از چیزهایی که خودش طراحی کرده یعنی شلوار جین "دابل تاپ" را پوشید تا کلکسیون ریور آیلند جدیدش را تبلیغ کند.

 

ریحانا و شلوار بسیار عجیب او با طراحی خودش!!

طبق توضیح وبسایت ریور آیلند، این شلوار منحصر بفرد که طوری دوخته شده که گویی دو شلوار رویهم پوشیده شده، "ترکیب جالبی از دو جین" است که "برای فصل بهار، مد بسیار متفاوتی است"، که البته ما با این موضوع مخالفیم.

البته به نظر کارشناسان مدی که با آنها صحبت کردیم، ما در حوزه فشن و مد بیسواد هستیم!

جی مک کارول، که برنده فصل اول مسابقه "Project Runway” می گوید که این شلوار جین "دابل تاپ" با آنکه با سلیقه شخصی او هماهنگی ندارد، ولی مد رایجی بین جوانان است و می گوید: «به جرأت می تونم بگم که این طراحی ریحانا خیلی ظریف و بانمکه. به نظر من ریحانا هر طرحی ارائه کنه، میلیون ها دلار از فروش اون سود می کنه!»

یکی دیگر از شرکت کنندگان این مسابقه یعنی مایکل کاستلو می گوید: «من خوشم میاد که ریحانا می تونه همچین چیزهایی طراحی کنه و کاری کنه که خیلی راحت بشه اونارو پوشید. به نظر من، ریحانا یکی از الگوهای استایله و مرزهای فشن را گسترده تر می کنه و از سبک خاص و شخصیت منحصر بفرد خودش به همه چیزهایی که تو خط تولیدش می بینید اضافه کرده. به نظر من این شلوار دوقلو جواب میده.»

کاستلو ادامه می دهد که این بدان معنا نیست که این شلوار به تن هر خانمی یکسان است. برش این شلوار به تن خانم هایی با سایز 0 تا 2 مناسب است. حتی اگر برش و دوخت این شلوار گشاد باشد، طراحی آن مکمل بدن های مدل است.

این توضیح می دهد که چرا شلوارهای "دابل تاپ" که به قیمت 150 دلار در وبسایت ریور آیلند فروخته می شوند، در بریتانیا به سایز 10 هستند که معادل سایز 2، 4 و 6 در آمریکاست.

نظر شما درباره این شلوار چیست؟ شما چنین پولی برای این شلوار پرداخت می کنید؟

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره