وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تجاوز گروهی به شرکت کننده آکادمی موسیقی!

تجاوز گروهی به شرکت کننده آکادمی موسیقی!
گویا امسال بیش از چند و چون رقابت در مسابقه تلویزیونی «آکادمی گوگوش» در شبکه «من و تو»، این شرکت‌کنندگان برنامه هستند که خبرساز شده‌اند و به واسطه حضور برخی از شرکت کنندگان حرف و حدیث های بیشماری در فضای مجازی در میان است.
گذشته از حضور یکی از شرکت کنندگان زن آکادمی موسیقی گوگوش (آرمیا) با پوشش حجاب اسلامی و آوازه خوانی در برنامه مذکور این بار اما حضور «امیر حسین» یکی دیگر از شرکت کنندگان آکادمی موسیقی گوگوش خبرساز شده است.
نحو پوشش و آرایش «امیرحسین» که حاکی از همجنسگرا بودن وی دارد سبب اعتراض مخاطبان شبکه من وتو شده است، این اعتراض تا به حدی است که در فضای مجازی و در فیس بوک صفحه ای با عنوان « کمپین تجاوز گروهی به امیرحسین آکادمی گوگوش» راه اندازی شده و تنها با گذشت تنها چند روز هزاران نفر عضو این صفحه شده اند.
 
رادیو کوچه که از هواداران و حامیان پرسابقه گروه های همجنسگرا می باشد در این خصوص دست به کار شده و در مقاله ای با عنوان «تجاوز گروهی …» به حمایت از امیر حسین و گروه های همجنسگرا می پردازد. رادیو کوچه در این خصوص می نویسد: «برای امیرحسین هم مانند «ارمیا»، شرکت در این مسابقه تبدیل به یک چالش بزرگ شده است؛ چالشی که با راه‌افتادن یک کمپین فیس‌بوکی با عنوان «کمپین تجاوز گروهی به امیرحسین آکادمی گوگوش»، هویت او را مورد خشونت قرار داده ‌است.
کارشناس رادیو کوچه نیز در این خصوص می افزاید: «امیرحسین می‌تواند مردی دگرجنسگرا باشد یا نباشد، اما هجومی که نسبت به او صورت گرفته، حاکی از نفرت و همجنسگراستیزی موجود در جامعه ایرانیان است.»
علیرغم اینکه موضوع همجنسگرایی نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورها حتی در کشورهای اروپایی امری ناپسند و مورد اعتراض جامعه می باشد اما سایت هایی نظیر «رادیو کوچه» و شبکه هایی به مانند «من وتو» اقدام به حمایت آشکار و پنهان در جهت اشاعه آن در جامعه می کنند.
نیما که خود را همجنسگرا معرفی می کند در بخشی از مقاله رادیو کوچه می افزاید: «من ساکن کشور کانادا، روانکاو و مشاور نوجوانان همجنسگرا هستم. مسئله خشونت همجنسگرا هراس مشکل اینجا هم هست. دختران و پسران جوانی که شبیه جنس مخالف لباس می‌پوشند یا رفتار می‌کنند، مدام گرفتار توهین و آزار و اذیت جنسی و همجنسگرا هراسی می‌شوند. بسیاری از این نوجوانان حتی همجنسگرا هم نیستند. چند نوجوان به خاطر این آزار‌ها مخصوصا آزارهای اینترنتی همکلاسی‌ها، اقدام به خودکشی کرده‌اند. در آمریکا که یک نوجوان به نام «جیمی رودمایر» جان خودش را هم از دست داد به خاطر همین آزار‌های جنسی اینترنتی خودکشی کرد.
گفتنی است عدم پایبندی به مسائل اخلاقی در کشورهای غربی سبب بروز مشکلات بیشماری شده است، از آنجا که بخشی از مفهوم آزادی در کشورهای غربی در قالب «آزادی مسائل جنسی» مطرح می شود باعث سقوط نظام خانواده به معنای مطلق آن شده است، این بحران در تعریف مفهوم خانواده تا جایی پیشرفته است که حتی دو همجنس می توانند ازدواج نمایند و حتی صاحب فرزند شوند!!! مشکلاتی اخلاقی که کشورهای غربی درگیر آن هستند بخشی از اهداف سایت ها و شبکه های ماهواره ای ضدانقلاب می باشند که درصدد اشاعه آن در جامعه ایرانی_اسلامی هستند.