وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

راز قتل فرزندان فاش شد

زنی كه مرتكب قتل 3 فرزند خردسال خود شده است، پس از گزارش مردمی به پلیس آگاهی اصفهان زبان به اعتراف گشود و راز قتل فرزندانش را فاش كرد.
به گزارش «جام‌جم» ، چند روز پیش، فرد ناشناسی در تماس با پلیس آگاهی اصفهان بیان كرد ، زنی به نام زهره كه در همسایگی آنها زندگی می‌كند، تاكنون 3 فرزند خردسال خود را به قتل رسانده است.

به دنبال این تماس، ماموران اطلاعات جنایی پلیس آگاهی این گزارش را مورد بررسی قرار دادند و پس از تحقیقات غیرمحسوس موضوع را به مقام قضایی گزارش كردند.

با ارائه این گزارش به مقام قضایی اصفهان، دستور احضار زن جوان به هویت زهره  26 ساله  صادر و تحقیق از وی آغاز شد.

زن جوان در تحقیقات مقدماتی بیان كرد، شوهر وی چندی پیش به اتهام حمل مواد مخدر دستگیر شده و در زندان تحمل كیفر می‌كند به همین خاطر، برخی همسایه‌ها با او رفتار خوبی ندارند و به دروغ او را متهم به قتل فرزندانش كرده‌اند.

اعتراف تكان‌دهنده

به دنبال این اظهارات، مرحله دیگر تحقیقات آغاز شد و این بار زن 26 ساله ناگفته های تكان‌دهنده‌ای را از مرگ دلخراش 3 فرزندش فاش كرد. زن جوان در این باره گفت: سال 1380 پس از ازدواج با مردی كه همسایه ما بود صاحب یك فرزند دختر شدم اما به دلیل اختلافی كه با شوهرم پیدا كردم ابتدا با خوراندن مقداری مواد مخدر قصد قتل او را داشتم كه شوهرم متوجه موضوع شد و پس از انتقال فرزندم به بیمارستان و تلاش پزشكان از مرگ نجاتش داد. وی اضافه كرد: یك هفته پس از این ماجرا، بار دیگر عصبانی شدم و با خفه كردن فرزندم، جسدش را نیمه شب دفن كردم و بر سر این موضوع، بدون آن كه شوهرم از من شكایت كند، از هم جدا شدیم.

قتل دوم

زن متهم در ادامه گفت: 2 سال پس از جدایی از همسر اولم، با مردی كه تابعیت افغانی داشت، ازدواج كردم و عازم افغانستان شدیم و در این كشور صاحب یك فرزند پسر شدیم اما به دلیل آن كه قادر به ادامه زندگی در این كشور نبودیم و به صورت غیرقانونی از كشور خارج شده بودیم بار دیگر به‌همان طریق وارد كشور شدیم و در یكی از روستاهای اطراف اصفهان سكونت كردیم.

زن متهم افزود: مدتی نگذشته بود كه یك شب وقتی با شوهرم مشاجره كردم، فرزند دوساله‌ام را به‌قتل رساندم و سپس به اتفاق شوهرم شبانه او را در گورستان دفن كردیم.

سومین جنایت

متهم افزود: بشدت دچار مشكلات روحی و روانی هستم و از 17 سالگی قرص مصرف می‌كنم تا این كه فرزند سوم من نیز كه یك پسربچه بود به دنیا آمد. او به یك سالگی رسیده بود كه شوهرم هنگام حمل مواد مخدر دستگیر و به زندان محكوم شد. در شرایط بدی قرار گرفته بودم تا این كه چندی پیش شب‌هنگام وقتی فرزندم بی‌تابی می‌كرد، او را به قتل رساندم و در بیابان دفن كردم.

به دنبال اعترافات تكان‌دهنده متهم، مقام قضایی با صدور قرار بازداشت موقت دستور ادامه تحقیقات در این زمینه را صادر كرد تا در این خصوص تحقیقات تكمیلی انجام شود.

این گزارش حاكی است، قاضی جنایی اصفهان دستور داد پزشكی قانونی سلامت عقلی متهم را بررسی كند. هنوز از نتیجه تحقیقات گزارشی منتشر نشده است.



پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز