وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

حرفهای جنجالی دومین همسرجنیفرلوپز پس از 12سال

حرفهای جنجالی دومین همسرجنیفرلوپز پس از 12سال
ایران ناز، "جنیفر لوپز" ستاره نام آشنای دنیای موسیقی غرب همواره حجم سنگینی از شایعات و اتهامات را به دنبال داشته است. اخیرا دومین همسر رسمی وی " کریس جود" سخنانی در مورد ازدواج کوتاه مدتش با وی داشته است که او را دوباره به سوژه ای جنجالی و پر حاشیه در رسانه ها تبدیل کرد.

آنها در سال 2001 ازدواج کردند و بعد از 9 ماه زندگی مشترک از هم جدا شدند . "کریس" که یک ستاره رقص است پس از 12 سال سکوتش را شکست و در مورد ازدواجش با جنیفر گفت: اگرچه این یک رخداد لذت بخش و فراموش نشدنی بود اما مشغله کاری جنیفر و اینکه آنها نمیتوانستند نزدیک هم باشند باعث شد خیلی زود به بن بست برسند.
او معتقد است هر زنی باید بین کار و زندگی خصوصی یک تعادل عاقلانه برقرار کند و ساعتی را در کنار همسرش باشد .اما این مورد بسیار مهم در مورد زندگی من و جنیفر به دلیل مشغله های کاری او رعایت نشد . همسرش اضافه میکند اگر او را در سفرها همراهی نمیکردم حتی از کوچکترین رابطه ها دور میشدیم.

او اضافه میکند جنیفر هرگز قادر نبوده است بین کار و زندگی شخصی اش تمایز قائل شود و همیشه مشکلات کاری روی رفتار او تاثیرگذار بوده است.
وی اکنون دوباره ازدواج کرده است و اعلام کرده از زندگی اش راضی است. ناگفته نماند جنیفر لوپز تا کنون واکنشی به این سخنان نداشته است.