وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عکس های جذاب از معرفی زیباترین زن سرشناس عرب

عکس های جذاب از معرفی زیباترین زن سرشناس عرب

رانیا یاسین ملقب به ملکه رانیا، همسر عبدالله دوم، پادشاه اردن در تاریخ ۳۱ اوت۱۹۷۰ از پدر و مادر فلسطینی‌تبار، در شهر کویت بدنیا آمد. پدر و مادر او اهلطولکرم فلسطین بودند. به گزارش ایران ناز، رانیا یاسین تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در مدرسهٔ انگلیسی کویت گذراند و در سال ۱۹۹۱ از دانشگاه آمریکایی قاهره در رشتهٔ مدیریت بازرگانی فارغ التّحصیل شد. ملکه رانیا همچنین برای مدّتی در کمپانی‌های سیتی‌بانک و اپل مشغول به کار بوده‌است. وی در سال ۱۹۹۵ در مقطع کارشناسی ارشد در رشتهٔ مدیریت ازدانشگاه ژنو سوئیس فارغ التحصیل شد.

آشنایی ملکه رانیا با پادشاه عبدالله بن آل حسین در ژانویه ۱۹۹۳ طی یک مراسم شام صورت گرفت. پس از دو ماه، وی به نامزدی شاهزاده عبدالله دوم درآمد و بالاخره در تاریخ ۱۰ ژوئن ۱۹۹۳ با یکدیگر ازدواج کردند . ملکه رانیا هم اکنون مادر چهار فرزند به نام‌های زیر است:

  • حسین
  • ایمان
  • سلما
  • هاشم

ملکه رانیا از جمله طرفداران حقوق زنان است. در سال ۲۰۰۴ نشان کلنل ارتش اردن، از سوی همسرش پادشاه عبدالله دوم به وی اعطا گردید. در سال ۲۰۰۵ از سوی مجلهٔ هارپر و ملکه به عنوان سومین زن زیبای دنیا شناخته شد. از سوی دیگر وی جوانترین ملکهٔ دنیا نیز محسوب می شود. نام ملکه رانیا همچنین در میان ۱۰۰ زن قدرتمند دنیا، در رتبهٔ ۸۱ فهرست فوربز به چشم می خورد.

 

 

 

 

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره