وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

توضیحات مهناز افشار در مورد شوی جواهرات خودش

توضیحات مهناز افشار در مورد شوی جواهرات خودش
به گزارش ایران ناز مهناز افشار از یکشنبه هفته گذشته در یک شوی اختصاصی، جواهراتی را که طراحی کرده برای فروش گذاشت.
او همراه برادرش که در مرکز خرید «جواهر» واقع در میرداماد مغازه جواهرفروشی دارد به سوالات «تماشا» درباره این مزون پاسخ داد او درباره سابقه جواهرسازی در خانواده اش می گوید: «برادر کوچکترم 15-14 سال است که در زمینه مخراج کاری و جواهرسازی فعالیت دارد و من هم گاهی با او همکاری می کنم. فعالیتم هم به این شکل است که گاهی طراحی های جدیدی به او ارائه می دهم و او آنها را می سازد.»
افشار میگوید که تا به حال 3 بار شوی خصوصی از این آثار مشترک برگزار کرده و برای دوستانش این جواهرات را به نمایش گذاشته است. او می گوید: «این بار می خواستم که این شو جنبه عمومی تری داشته باشد و افراد بدون دعوت هم بتوانند بیایند و به سلیقه خودشان جواهر بخرند. البته این را هم بگویم که این اتفاق مقارن شده با روز مادر و من بابت این موضوع خیلی خوشحال هستم.»
اما افشار معتقد است که در این شو جواهراتی ارائه شده که هم می تواند سلیقه عموم را ارضا کند و هم سلیقه دوستان هنری اش را. او درباره این ادعا می گوید: «من درباره سنگ ها و خواصشان اطلاعاتی دارم، به همین خاطر سعی کردم یکسری کارهایی که سلیقه هنرمندان بیشتر به آن نزدیک است را طراحی کنم و با قیمت مناسبی در اختیار علاقمندان قرار دهیم. البته این راهم اضافه کنم که من هیچ ادعایی در زمینه طراحی جواهرندارم و این کار صرفا یکجور همکاری سالیانه با برادرم است.»