وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روز جمعه : 5 تیر

فروردین: نشانه‌هایی كه شما در رویاهایتان با آنها روبرو می‌شوید شاید در زندگی واقعی شكل واقعی به خود بگیرند. اگرچه این اتفاق اتفاق شگفت‌انگیزی است، ولی وقتی تخیلات شما تبدیل به واقعیت می‌شوند زندگی شما نیز پیچیده‌تر می‌شود. آنچه كه اتفاق می‌افتد مهم نیست، فقط در دام ترسها و تردیدهایتان نیفتید، برای اینكه اینها می‌توانند عالی‌ترین موقعیت‌ها را خراب كنند. لازم نیست كه هر چیزی را برای دیگران ثابت كنید. فقط باید دلتان پاك باشد.

اردیبهشت: توجه كردن به كار و وظایف كاری اكنون برای شما از اهیمت ویژه‌ای برخوردار است، اما اگر امروز شما فكر كنید كه كسی به كمك احتیاج دارد، نمی‌توانید بهش جواب رد بدهید. ممكن است شما بتوانید با باریك‌بینی خود بر این مشكل چیره شوید. البته كمك كردن به فردی كه نیاز به كمك دارد كار اشتباهی نیست، اما اكنون قبول كردن محدودیتهایتان باعث می‌شود كه این فرد ناامید نشود.

خرداد: اگر امروز همه چیز تغییر كرد و زیر و رو شد تعجب نكنید، برای اینكه امروز یك نفر برنامه‌های خود را عوض می‌كند و این كار بر برنامه‌های شما هم تأثیر خواهد گذاشت. اگرچه شما نمی‌توانید این اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی را كنترل كنید، ولی می‌توانید با آگاهانه مدیریت كردن واكنش‌هایتان بر این پی‌آمد تأثیر بگذارید. عصبانیت و منفی‌بافی احتمالاً شما را به مسیر اشتباهی می‌كشاند، پس راهی را پیدا كنید كه شما را به مراحل بالاتر برساند.

تیر: حتی اگر امروز روز خوبی باشد، ولی شما به راحتی نیت یك فرد دیگر را بد تعبیر می‌كنید. ممكن است كه شما معتقد باشید كه دیگران از شما حمایت نمی‌كنند، و یا حتی بدتر، به ضرر شما كار می‌كنند، و برای این باور خود دلایلی هم داشته باشید. اما دلیل این كار این است كه شما از تسلیم شدن می‌ترسید. برطرف كردن سستی‌های خودتان مهم‌تر از تسلط داشتن بر افراد دیگر است.

مرداد: امروز برای شما روز پركار و پر مشغله‌ای است، به خصوص اگر شما از یك دوست یا همكار یاری نگیرید. خوشبختانه شما فرصتی دارید كه اوضاع را به نفع خود تغییر دهید. به جای اینكه با نارضایتی شخصی در مورد شرایط جدیدتان صحبت كنید، به آنچه كه در جهان شگفت‌انگیز مادی و معنوی‌تان اتفاق افتاده است شكل تازه‌ای دهید؛  این سخن به معنی این نیست كه شما نیاز دارید كه بیشتر داشته باشید، بلكه به معنی این است كه شما باید به خاطر نعمتهایی كه دارید شكرگزار باشید.

شهریور: شما در حالیكه می‌دانید چگونه به جایی برسید كه متفاوت باشید، ممكن است طرز فكری محكم در مورد ایده‌آل‌های آینده داشته باشید. اگر به چیزهایی كه می‌خواهید اطمینان كامل دارید بدین معنی نیست كه آنها با داشتن برنامه عملی و كاربردی تضاد ندارند. اما امروز نباید زیاد وارد جزئیات بشوید. منتظر روزهای بعدی باشید. برای اینكه باید چند روز صبر كنید تا استراتژی‌های منطقی‌تان به ثمر بنشیند.

مهر: امروز اتفاقات شگفت‌انگیزی در محل كار می‌افتد كه می‌تواند باعث آشفتگی شما شود، اما شما باید با مهارت خودتان را از آنها كنار بكشید. ممكن است اول فكر كنید كه كار اشتباهی كرده‌اید، اما شاید به شما اطلاعات نادرست داده شده باشد و یا سیگنالهای مبهمی دریافت كرده باشید. یك بار كه متوجه بشوید كار اشتباهی نكرده‌اید، آن‌وقت می‌توانید از توانایی‌هایتان نهایت استفاده را ببرید.

آبان: امروز خصلت حقیقت‌گویی شما در حالیكه باعث می‌شود شما احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید، شما را به چیزهایی كه می‌خواهید می‌رساند. حتی اگر شما بین دو تفكر مختلف تردید داشته باشید، هر یك از آنها قدرتی جادویی در خود نهفته دارند. به جای اینكه درگیر احساسات شوید، توانایی‌هایتان را بالاتر ببرید و به جهان اطرافتان عشق بورزید.

آذر:
امروز وابستگی‌هایتان شما را به سمت ارتباط برقرار كردن با فرد دیگری می‌كشاند، اما ممكن است شما مطمئن نباشید كه چگونه می‌توانید به این رابطه ادامه دهید. طبیعتاً شما درحالی كه به جلو می‌روید مصمم هستید كه این رابطه را كامل كنید، اما حالا بیشتر دودل شده‌اید. عجیب اینكه نیازی نیست روشی را برگزینید كه با آنچه قبلاً انجام داده‌اید متفاوت باشد. هم اكنون عشقی كه شما بدان احتیاج دارید به هیچ تعریف و توضیح دیگری نیاز ندارد.

دی: ممكن است امروز یكی از اطرافیان شما با مهربانی احساساتش را نسبت به شما را بازگو كند، كه این كار باعث می‌شود شما ناراحت بشوید. حتی اگر شما این شخص را دوست داشته باشید، نمی‌دانید كه چه واكنشی باید نشان دهید و به خاطر همین برای به وجود آوردن فاصله دیواری ساختگی بین خودتان و او می‌كشید. در حقیقت شما از آن فرد دوری نمی‌كنید بلكه از احساسات خود كه سعی در نادیده گرفتنشان دارید دوری می‌كنید. وقتی كه شما با خودتان راحت كنار بیایید آن موقع می‌توانید با دیگران هم ارتباط خوبی برقرار كنید.

بهمن: امروز اگر فردی درمحل كار از شما فاصله بگیرد، ممكن است ناراحت شوید، اما باید بدانید كه این عمل واقعاً مربوط به شخص شما نیست. این شخص ممكن است خجالتی و یا آسیب‌پذیر باشد و نیاز دارد كه از نظر احساسی در محیط امنی قرار بگیرد. افرادی كه را كه تمایل نداارد با دیگران ارتباط متقابل داشته باشند را تحت فشار قرار ندهید. فقط بدون پیش داروی و توقع داشتن از آنها بهشان اجازه بدهید كه هر طور كه دوست دارند رفتار كنند.

اسفند: برای شما آشكار كردن آنچه كه در قلبتان است همیشه كار آسانی نیست، اما امروز ممكن است ریسك كرده و این كار را انجام بدهید. امكان دارد نتیجه آن چیزی كه شما انتظار دارید نباشد. اگرچه این رك‌گویی شما ممكن است افراد دیگر را بترساند. صحبت كردن بیش از اندازه باعث می‌شود مسائلی را كه نمی‌خواهید دیگران بدانند افشا كنید. فراموش نكنید كه لازم نیست هر چیزی را كه در ذهنتان می‌گذرد با دیگران در میان بگذارید. قبل از اینكه این كار را انجام دهید به عكس‌العمل اطرافیانتان هم فكر كنید.



روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره