وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مزایای استفاده از کرمهای شب

مزایای استفاده از کرمهای شب
 

با بالا رفتن سن بافت پوست نیز تغییر می کند وحتی گاهی پوست های چرب نیز خشک می شوند .قرار گرفتن در معرض تا بش نور آفتاب ،آلودگی هوا به همراه افزایش سن ومسائل درونی بدن از جمله عواملی هستند که سبب تخریب پوست در طول شبانه روز می شوند.کرم ها به طور معمول به دو دسته کلی کرم های روز وکرم های شب تقسیم می شوند .تشابه این دو کرم در مرطوب کنندگی آنهاست ،اما تفاوت آنها این است که کرم های روز حاوی مقادیری فیلتر ضد آفتاب ولی کرم های شب ،حاوی ویتامین ها ومواد مغزی ومفید برای پوست هستند .

 

انواع کرم های شب

۱-کرم های احیا کننده که تولید سلول های زنده را افزایش می دهد.

۲-کرم های ترمیم کننده که آثار مخرب ناشی از عوامل خارجی روی پوست را مرمت می کند.

۳-کرم های ضد چروک که پوست را نرم وصاف می کند.

اصلی ترین فایده ی مصرف کرم های شب ،آبرسانی به پوست است .این کرم ها حاوی مواد معدنی هستند که از خشک شدن پوست جلوگیری کرده وسبب می شوند تولید کلاژن وحالت کششی پوست حفظ شود.

 

کرم های شب کی وچگونه؟

کرم های شب را باید پس از پاک کردن کامل پوست وشستشوی صورت مصرف کنید.کرم را روی صورت تمیز وخشک به صورت دورانی بمالید وگردن را نیز فراموش نکنید . توصیه می شود هر چند وقت یکبار کرم شب خود رابه ویژه اگر کرم ضد چروک مصرف می کنید، تغییر دهید،چون پوست به تدریج به کرم مصرفی عادت می کند ودر دراز مدت تاثیر آن روی پوست کم می شود .

افرادی که پوست چربی دارند ،باید از کرم های روز استفاده کنند،ولی به افرادی که پوست خشکی دارند توصیه می شود از کرم های روز وشب هر دو استفاده کنند.

 

کرم های روز حاوی فیلتر هایuvاست،در صورتی که کرم های شب فاقد این فیلتر هاست . هرگز سعی نکنید از کرم های شب در طول روز استفاده کنید چون این کرم ها از پوست شما در برابر اشعه ی آفتاب محافظت نمی کنند.

 

فواید دیگر

در صورتی که پس از مصرف چند ماهه کرم های شب متوجه ی نا پدید شدن یا کم رنگ شدن چین وچروکها ی روی صورتتان شدید ،تعجب نکنید .تنها مواد داخل کرم های شب عامل این معجزه نبوده اند .شستن وتمیز کردن کامل صورت ،مالیدن کرم روی آن به همراه ماساژ پوست ، توجه کردن به پوست حتی برای چند دقیقه وفراموش کردن استرس های روزانه همگی در این میان دخیل هستند.


پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره