وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پزشک شخصی جکسون فراری است

منابع خارجی اعلام كردند احتمال می‌رود علت مرگ مرموز «مایكل جكسون» خواننده مشهور آمریكایی كه روز پنجشنبه به وقت محلی (دیروز به وقت تهران) درگذشت، تزریق یك ماه مخدر بسیار قوی موسوم به «دمرول» باشد كه مشابه مورفین است.

به نوشته روزنامه «ال موندو» چاپ مادرید، استعمال این ماده مخدر می‌تواند موجب حمله قلبی شده باشد كه به جان مایكل جكسون مشهور به «سلطان پاپ» در سن 50 سالگی پایان داد.

بر اساس این گزارش،‌ پلیس لس آنجلس از روز گذشته در جست‌وجوی «كنراد سی. مورای» پزشك شخصی مایكل جكسون است كه لحظه بیهوشی وی در محل بوده، اما از همان زمان ناپدید شده است.

به گزارش ال موندو، دكتر شخصی جكسون كه گمان می رود تزریق ماده مخدر منجر به مرگ را انجام داده، به تازگی نامه‌ای را برای بیماران خود نوشته بود كه در آن اعلام كرده است برای مدتی نامعلوم آنها را ترك می‌كند.

مایكل جكسون آفریقایی‌تبار كه روز گذشته پس از بیهوشی در بیمارستان درگذشت، علاوه بر موسیقی، به كار تجارت نیز اشتغال داشت و پرونده اخلاقی وی سرشار از مشكلات و مسائل جنجالی همچون تغییر مكرر جنسیت، تغییر رنگ پوست، اتهام سوء‌استفاده جنسی از كودكان و مسائلی از این دست بود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره