وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پیشنهادات تابستانه مخصوص خانم های شیک پوش

پیشنهادات تابستانه مخصوص خانم های شیک پوش
اینکه می‌گویند بعضی چیزها لازم هستند و بعضی چیزها کافی را شنیده‌اید؟ این گزارش قرار است راجع به چیزهایی باشد که داشتن آنها برای شما لازم است. چیزهایی که هم ظاهرتان را زیباتر نشان می‌دهند و هم از سلامت شما مراقبت می‌کنند.  حالا که فصل تابستان در دوقدمی ما ایستاده و دارد آماده می‌شود تا گرما و آفتاب تندش را توی صورت‌مان بزند، با  بخش ظاهر آراسته این شماره همراه باشید تا مانع از تابستان‌زدگی شوید!
 
ماجرای پای شما قلب دوم شماست را که می‌دانید؟ اما برای محافظت از این قلب دوم در این فصل گرم چه کار کنیم؟ اولین گزینه این است که تا جایی که می‌توانید سراغ کفش‌های کتانی یا کفش‌های چرمی نروید. اگر راه دیگری ندارید بهتر است کتانی‌هایی تهیه کنید که هوا داخل آنها گردش داشته باشد. انتخاب جوراب نخی هم درست به اندازه یک کتانی استاندارد اهمیت دارد.
 
پیشنهادات تابستانه مخصوص خانم های شیک پوش
 
گزینه دوم تهیه کفش عروسکی یا صندل است. این کفش‌ها مانع از تعریق می‌شوند. اما در هر صورت از شست‌وشوی پاهای‌تان بعد از درآوردن کفش‌ها غفلت نکنید. تعریق زیاد می‌تواند باعث ایجاد عفونت‌های قارچی شود. نکته‌ای که درمورد این کفش‌ها باید به‌خاطر داشته باشید نوع پاشنه آنهاست. اغلب صندل‌ها یا کفش‌های عروسکی پاشنه‌هایی کاملا تخت دارند که فشار زیادی به کمر خانم‌ها وارد می‌کند و بیشتر باعث کمر درد یا درد ناحیه پاشنه پا می‌شوند. از همین ابتدای فصل که نیت خرید کرده‌اید به خودتان قول بدهید هرقدر هم کفشی که پسندیده‌اید زیبا بود در صورت غیراستاندارد بودن دورش را خط خواهید کشید. درضمن می‌توانید از کفش‌های جیر و پارچه‌ای به جای مدل ورنی استفاده کنید.
 
تا قبل از این خیلی وقت‌ها پیشنهاد می‌دادیم لباس‌های نخی و کتان بپوشید. دلیل این پیشنهاد هم این بود که این لباس‌ها مانع تعرق شدید می‌شوند و جلوی اکسیژن‌رسانی به پوست را نمی‌گیرند. هنوز هم سر این حرف‌مان هستیم. از هر جهتی که نگاه کنید لباس‌های نخی و کتانی برای فصل گرم بهترین گزینه‌های ممکن محسوب می‌شوند.  این بار اما می‌خواهیم محصولات تازه‌ای به شما معرفی کنیم که سالم‌تر و طبیعی‌تر از قبل هستند! لباس‌های ارگانیک. محصولات ارگانیک همان‌هایی هستند که بدون استفاده از کودهای شیمیایی تهیه شده‌اند. پارچه‌های ارگانیک هم همین‌طور هستند.
 
یعنی نه‌تنها به صورت طبیعی نخی و خنک هستند بلکه می‌توانید مطمئن باشید این طبیعی بودن با استفاده از مواد طبیعی به‌دست آمده است.  سعی کنید برای ساعاتی که بیرون از خانه هستید از مانتو، شلوار و شال نخی خنک استفاده کنید. رنگ‌ها هرچه روشن‌تر باشند بیشتر مانع از حس کردن گرما خواهند شد. امسال رنگ‌های زرد، قرمز، صورتی و بنفش مد شده‌اند و رنگ سبز زمردی گل سر سبد آنهاست. از این رنگ‌ها در ظاهرتان کمک بگیرید تا خوشامدگویی کامل را برای تابستان تدارک ببینید!
 

پوست سالم و شاداب
هرقدر هم به ظاهرتان برسید اگر پوست‌تان کدر باشد تمام تلاش‌های‌تان نقش بر آب شده است! در فصل گرما نوشیدن آب را فراموش نکنید تا به قول قدیمی‌ها پوست‌تان به خشکی نیفتد. استفاده از مرطوب‌کننده مناسب، خوردن میوه‌های شامل ویتامین C و تجدید مرتب ضدآفتاب پوستی شفاف و سالم به شما هدیه خواهد داد که تکمیل‌کننده زیبایی‌تان خواهد بود.

کلاه به اندازه عینک مهم است
تابش آفتاب روزبه‌روز تندتر و گرم‌تر می‌شود تا جایی که همه را کلافه کند. ممکن است صدای ما در بیاید اما قطعا پوست‌مان در سکوت کلافه خواهد شد. برای جلوگیری از این کلافگی علاوه بر کرم‌های ضدآفتاب با اس پی اف مناسب دو گزینه دیگر هم وجود دارد؛ کلاه و عینک آفتابی! معمولا خانم‌ها گزینه اول را زیاد جدی نمی‌گیرند غافل از اینکه اهمیت کلاه درست به اندازه عینک آفتابی است. کنار هم نشستن کرم ضدآفتاب و کلاه آفتابگیر باعث می‌شود سلامت پوست صورت‌تان را بیش از پیش تضمین کرده باشید.

 
آفتاب تند می‌تواند در مراحل اولیه باعث ایجاد سوختگی و کک و مک و در مراحل بعدی حتی سرطان پوست شود. این روزها تعداد دستفروش‌هایی که عینک‌های آفتابی ارزان‌قیمت می‌فروشند زیاد شده و خیلی‌ها برای اینکه متنوع باشند این عینک‌ها را تهیه می‌کنند! غافل از اینکه داشتن یک عینک استاندارد بهتر از داشتن 10 تا عینک غیراستاندارد است. شیشه‌های نامناسب باعث تمرکز نور روی یک قسمت از قرنیه می‌شود و آسیب‌دیدگی‌هایی جدی را به‌دنبال خواهد داشت.
 
پیشنهادات تابستانه مخصوص خانم های شیک پوش
نکته:
سوختگی پوست دست‌ها و دو رنگ‌شدن قسمت پشت دست و آرنج از مشکلات شایع این فصل است. برای جلوگیری از این آفتاب‌سوختگی از ساق دست و دستکش نخی استفاده کنید. اگر می‌توانید برای خرید عینک آفتابی هزینه کنید از یک فریم با رنگ روشن برای تابستان و از یک فریم با رنگ تیره برای فصل زمستان کمک بگیرید.

کیف‌هایی همچون کولر!
باید همراه خودتان خوراکی ببرید؟ هوا گرم شده و نگران خراب شدن خوراکی‌های‌تان هستید؟ راه‌حلش ساده است. دست از سر کیف چرمی‌تان بردارید و یک کیف حصیری تهیه کنید. کیف‌های حصیری مشابه سیستم تهویه هوا عمل می‌کنند و فضای داخل کیف‌تان را که شامل خوراکی یا لوازم آرایشی‌تان است خنک نگه می‌دارند. البته نه به این معنا که می‌توانید غذای‌تان را ساعت‌های طولانی در این کیف قرار دهید، بلکه حداقل تا رسیدن به محل کار و پیدا کردن یک یخچال غذای‌تان را سالم نگه می‌دارد.
 

پیشنهادات تابستانه مخصوص خانم های شیک پوش
 
گزینه بعدی کیف‌های پارچه‌ای هستند که این روزها در مغازه‌های فروش لوازم سنتی زیاد پیدا می‌شوند. بعضی از این کیف‌ها دو رو هستند و می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید. متنوع بودن هدیه‌ای است که کیف‌های دو رو به شما خواهند داد.یادتان باشد کیف‌های سنتی طرح گلیم و گبه بیشتر از پشم تهیه شده‌اند و برخلاف ظاهر خنک‌شان ایجاد گرما می‌کنندپس سراغ آنها نروید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره