وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کلید موفقیت در دست چه کسی است؟

کلید موفقیت در دست چه کسی است؟
رسیدن به موفقیت از آرزوهای هر فردی در زندگیش است. اما اینكه چطور به این مهم دست پیدا كنیم،راه كار های خاص خود را می طلبد كه در زیر به مواردی از آن اشاره می كنیم: دقیقا تصمیم بگیرید كه چه می‌خواهید: روشن بودن در این مورد یك شرط اساسی است. پیش از شروع كار هدف ها وتصمیم هایتان را بنویسید.

برنامه هایتان را روی كاغذ بیاورید:به ازای هر دقیقه ای كه صرف برنامه ریزی می كنید به هنگام اجرای آن ۵ یا ۶ دقیقه در وقت خود صرفه جویی خواهید كرد.

۸۰ درصد از دستاوردهای تان نتیجه ۲۰ درصد از فعالیت شماست: همواره تلاش خود را روی این ۲۰ درصد متمركز كنید. مهم ترین و ضروری ترین كارهای شما آنهایی هستند كه می توانند بیشترین تاثیر را چه مثبت و چه منفی روی كار و زندگی شما بگذارند. به جای تمركز روی سایر كارها، تمام توجهتان را معطوف به این نوع كارها كنید.

نتایجی را كه باید قطعا از كارتان به دست آورید تا بتوانید بگویید كه به خوبی از عهده كار بر آمده اید مشخص كنید و در تمام مدت قاطعانه به دنبال به دست آوردن آنها باشید.

پیش از شروع، مقدمات كار را كاملا فراهم كنید:آمادگی تمام و كمال قبل از شروع كار مانع عملكرد ضعیف می شود.

همیشه یك شاگرد باشید:هرچه در ارتباط با كارهای ضروری و مهم تان دانش و مهارت بیشتری به دست آورید می توانید سریع تر آنها را شروع كنید و زودتر به اتمام برسانید.
 
استعدادهای منحصر به فرد خود را تقویت كنید:دقیقا مشخص كنید چه كاری است كه در حال حاضر خیلی خوب انجام می دهید یا در آینده می توانید خیلی خوب انجام دهید سپس تمام توان خود را در انجام آن به كار گیرید.

هر بار یك قدم جلو بروید: اگر كارها را مرحله به مرحله انجام دهید، می توانید بزرگ ترین و پیچیده ترین كارها را به انجام برسانید. كمی استرس لازم است:تصور كنید كه یك ماه دیگر بیشتر وقت ندارید طوری كار كنید كه گویا مجبور هستید قبل از تمام شدن وقت تمام كارهای اصلی تان را به خوبی به اتمام برسانید.

خود را بشناسید:اوقاتی از روی را كه از نظر ذهنی و جسمی كارایی بیشتری دارید مشخص كنید و مهم ترین و ضروری ترین كارهایتان را در این اوقات انجام دهید. به اندازه كافی استراحت كنید تا بتوانید بیشترین بازدهی را داشته باشید.

 خودتان مشوق خودتان باشید: در هر شرایط یا موقعیتی به دنبال كسب نتایج خوب باشید. به جای تمركز بر مشكلات به دنبال راه حل بگردید همواره فردی خوش بین و سازنده باشید.

مهم ها را در یابید:هیچ كس نمی تواند همه كارهایی كه در دنیا هست انجام دهد پس كارهایی كه باعث پیشبرد هدف شما می شود را انجام دهید.

 
اول سخت ترین كار را انجام دهید: روزتان را با سخت ترین كارتان آغاز كنید كاری كه می تواند بزرگ ترین تاثر را بر خودتان و حرفه تان بگذارد، و تا وقتی آن را تمام نكرده اید دست از كار نكشید.