وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

همكاری‌های «هالیوود»و«بالیوود» گسترش می‌یابد

با حضور فیلم‌سازان هندی تباری چون «ام .نایت شیامالان» و «میرا نایر» در بدنه اصلی سینمای هالیوود، امكان ارتباط و تعامل بزرگ‌ترین تولیدكنندگان صنعت_ هنر سینمای جهان را بیش از پیش افزایش داده است.

در سال‌های اخیر علاوه بر اقتباس‌های جنجال‌آمیز سینمای هند از سینمای آمریكا همكاری‌های مشتركی نیز در خصوص تبادل بازیگر و كارگردان در این زمینه صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، همكاری سینمای هالیوود و بالیوود علاوه بر سینمای این دو كشور، به ساخت آثار و مجموعه‌های تلویزیونی هم كشیده شده است.

در جدیدترین همكاری مشترك این دو غول فیلم‌سازی جهان، شركت‌های فیلم‌سازی «سونی» و كمپانی ساخت فیلم «ویل اسمیت» با عنوان «اور بروك اینتر تینمنت»، شركت فیلم‌سازی «برادران وارنر» با توافق نامه‌های تجاری توسط تهیه‌كنندگان بالیوودی از جمله «رونی اسكروالاس» اقدام به تولید آثار جدیدی خواهند كرد.

بنابراعلام، ای اف اسی از جمله بازیگران مطرح هالیوودی كه درتهیه محصولات مشترك بین هالیوود و بالیوود شركت خواهند داشت می‌توان به «نیكولاس كیج»، «جورج كلونی»، «براد پیت» و «استیون اسپیلبرگ» به عنوان كارگردان مطرح آمریكایی اشاره كرد.

بنابراین گزارش از جمله همكاری‌های اخیر دو سینمای پركار جهان می‌توان به «میلیونر زاغه‌نشین»، «كارمن سیتا»، «عروس و تعصب» با حضور «ایشوارای» «پلنگ صورتی 2»، «لژیون آخر» نام برد.

همچنین فیلم «بانویی از فضا» محصول 2005 با حضور «رای» و «دیلان مك درموت»، فیلم «مصرف پذیرها» با حضور «سیلوستر استالونه» و «آرنولد شوایتزینگر»، «سوپرمن» با حضور «براندون راث» و

«اوقات آنلاین» از جمله دیگر آثار تولیدشده مشترك توسط هالیوود و بالیوود محسوب می‌شوند.