وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چگونه با یک آرایش کم زیباتر به نظر برسیم؟

چگونه با یک آرایش کم زیباتر به نظر برسیم؟
در اینجا شمارا با راهکارهایی برای زیبا به نظر رسیدن با آرایش کمترآشنا می کنیم:آرایش می‌تواند یک زن را زیبا‌تر کرده و یا زشت‌ کند. اگر همیشه بیش از اندازه آرایش کنید معمولا بدون آرایش زشت بنظر می رسید.رنگهای خاص ( مانند رنگهای روشن و رنگهای تیره ) می تواند ظاهر شما را بیش از اندازه آرایش شده و یا خیلی مصنوعی نشان دهد. زمانی ایده آل به نظر خواهید رسید که آرایشی طبیعی و ساده داشته باشید،
 
قطعا شما نمیخواهید یک دلقک بنظر برسید. کمتر آرایش کنید و همچنان خوب بنظر بیایید.شما نیاز به آرایشی دارید که لک ها و معایبتان را پنهان کند، و در عین حال قسمت‌های زیبای چهره تان را برجسته نماید. با کم کردن بار آرایشتان همچنین در هزینه ای که صرف آرایش خود می نمایید نیز صرفه جویی خواهید کرد.

دستور کار

1 – برای آرایش از یک آینه کوچک بزرگ نما استفاده کنید
با صورت و گردنتان که تمیزشان کرده‌اید شروع نمایید. یک مرطوب کننده ی روشن با میزان spf حداقل ۱۵ برای محافظت از پوستتان در مقابل نور خورشید به پوست خود بمالید. این کار کمک خواهد کرد تا از بوجود آمدن چین وچروک جلوگیری بعمل آید.

2 – زیر سازی کنید
از یک فونداسیون مایع همرنگ پوستتان یا حتی کمی روشن تر استفاده کنید. از فونداسیون برای یک رنگ کردن رنگ پوستتان استفاده کرده، لکه ها را بپوشانید و صورتتان را صاف تر کنید.

3 – رژ گونه بزنید
یک رژ گونه ی صورتی کم رنگ، برنز یا هلویی، طبیعی تر از دیگر رنگ‌ها بنظر می‌رسند. فقط چندبار رفت و برگشت قلم موی بزرگی از رژ گونه کافیست تا چهره تان را بشاش، جوان و فوق‌العاده کند. این کار فقط کمی به صورت شما رنگ و لعاب میدهد اما گام بزرگی در آرایش خواهد بود.

4 – مژه های خود را فر کنید
از یک فرمژه استفاده نمایید تا مژه های زیبایتان، بدون اینکه بهم چسبیده باشد یا ریمل از آن چکه کند به چشم بیاید. برای آرایش سبک تر باید دور ریمل را نیز خط بکشید.

5 – سایه چشم هم اضافه کنید

یک سایه چشم صورتی کم‌رنگ، هلویی یا برنز بزنید. کمی هم پودر سایه را به پلکتان بزنید.

6 –  برای لب هایتان

از یک رژ لب براق برای اضافه کردن کمی رنگ و درخشش به لب‌هایتان استفاده نمایید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره