وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سونی برای آیفون رقیب می‌سازد

غول الكترونیكی سونی به‌دنبال ساخت دستگاهی است كه از سیستم بازی پلی استیشن دستی این شركت و تلفن همراه ساخت سونی اریكسون تشكیل شده است.

به گزارش سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بر اساس گزارش منابع متعدد كه به نقل از روزنامه ژاپنی نیك كی بوده، سونی قصد دارد تا ماه ژوییه گروهی را تشكیل بدهد تا كار طراحی دستگاه جدید این شركت را آغاز كنند.

طبق گزارش نیك كی، شكی نیست كه سونی به آیفون اپل چشم دوخته كه در حال حاضر از محبوبیت فراوانی نزد مصرف كنندگان برخوردار است و توجه جدی طراحان بازی را به عنوان پلت‌فرمی برای بازی‌های آن‌ها جلب كرده است.

این نخستین بار نیست كه این شایعه مطرح می‌شود؛ در سال 2007 نیز گزارشی در مورد ثبت امتیاز انحصاری دستگاهی شبیه پلی استیشن دستی با قابلیت‌های تلفن توسط سونی منتشر شد و شركت بریتیش تلكام اعلام كرد با سونی برای افزودن چت صوتی و ویدیویی به پلی استیشن دستی همكاری كرده است.

در این بین سونی در حال كار برروی دستگاه بازی قابل حمل جدید PSP Go است كه در كنفرانس بازی E3 به نمایش درآمده و با داشتن صفحه كشویی، كوچك‌تر از مدل‌های قبلی خود است. این دستگاه قرار است از اول ماه اكتبر با قیمت 249 دلار در آمریكای شمالی به فروش برسد.