وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

معجزه ی مصرف سبزیجات در زیبایی پوست

معجزه ی مصرف سبزیجات در زیبایی پوست
سبزیجات علاوه بر اثرات مستقیم بر زیبایی پوست، رنگ پوست را روشن جلوه داده و …نتایج تحقیقات دانشمندان انگلیسی از تاثیر مثبت سبزیجات بویژه سبزیجات با رنگ سبز بر روی پوست و سلامتی  افزودند: سبزیجات تاثیر بسیار بالایی در پیشگیری و درمان بیماری های بدخیم نقش دارند.

به گزارش ایران ناز، سبزیجات علاوه بر اثرات مستقیم بر زیبایی پوست، رنگ پوست را روشن جلوه داده و در بهبود بسیاری از عوارض جلدی سهم بسزایی ایفا می کنند.محققان مذکور توصیه کرده اند که افراد برای زیباتر شدن به جای پناه آوردن به داروهای شیمیایی، سبزیجات بخورند.

اولین نکته در مورد سبزیجات، میزان کالری پایین آنها است. بنابراین به افرادی که رژیم های لاغری می گیرند مصرف سبزیجات توصیه می شود.از سوی دیگر چربی سبزیجات نیز بسیار پایین و فاقد کلسترول است، از این رو می تواند از بروز بیماری های قلبی در افراد جلوگیری کند.

سبزیجات دارای سدیم پایینی هم هستند. سدیم بیش از حد، باعث بروز فشار خون در افراد می شود. علاوه بر آن سبزیجات منبع غنی ویتامین ها و مواد معدنی می باشند و از بروز انواع سرطان ها جلوگیری کنند.مواد فیبردار نیز به وفور در سبزی ها یافت می شود به همین دلیل مصرف سبزیجات ریسک ابتلا به سرطان روده را نیز کاهش می دهد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره