وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تلاش کیم کارداشین برای کاهش وزن بعد زایمانش

تلاش کیم کارداشین برای کاهش وزن بعد زایمانش
کیم کارداشیان با سن  32  سال بعد از بدنیا آوردن دخترش برای اولین بار در یک مجمع هنری عمومی حاضر شد. او بعد از بدنیا آمدن دخترش به نام  نورث در 15 ژوئن تا کنون در مقابل هیچ دوربین خبری قرار نگرفته بود. به گفته یکی از خبرنگاران کیم موفق شده است مقدار زیادی از اضافه وزن دوران بارداری اش را کاهش دهد.
او و نامزد رپرش هنوز هیچ تصویری از دخترشان را در اختیار رسانه ها قرار نداده اند. اگرچه کیم به همراه خانواده اش قصد سفر به کالیفرنیا را داشت  اما با پتوی نازکی روی صندلی کودکش را پوشاند و امکان هرگونه تصویر برداری را از خبرنگاران گرفت.
یک منبع موثق در این رابطه میگوید : بعد از بدنیا آمدن دخترش، دنیای مادرانه او جای هرچیزی را در زندگی اش گرفته است و او سعی میکند کنجکاوی همگان در مورد چهره دخترش را تحریک کرده و همه را متقاعد کند که دختر او فوق العاده زیبا و دوست داشتنی است.
او از هنگام زایمان تا کنون از خانه خارج نشده بود،وی در زمان بارداری اش انتقادهای زیادی را به خاطر اضافه وزن بیش از اندازه اش به همراه داشت.ا و بلافاصله بعد از بدنیا آمدن دخترش روند کاهش وزن را پیش گرفت و به نظر میرسد در این راه موفق بوده است.