وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اقدام عجیب این عروس خانم در شب ازدواجش (عکس)

اقدام عجیب این عروس خانم در شب ازدواجش (عکس)
شکایت یک مرد عرب 90 ساله از خانواده عروس 15 ساله به خاطر قفل کردن در اتاق خواب در شب عروسی به تیتر نخست رسانه ها تبدیل شد .آقای داماد که یک مرد 90 ساله اهل عربستان سعودی است از خانواده همسر 15 ساله اش که در شب عروسی خود را زندانی کرد به دادگاه شکایت کرده است.این دختر نوجوان در اقدامی عجیب در شب ازدواجش درب اتاق خواب را قفل کرده و تا دو روز به همسرش اجازه نداد وارد اتاق شود. این اتفاقات سبب شد تا وی را نهایتا به خانواده اش بازگردانند.
 
اقدام عجیب این عروس خانم در شب ازدواجش (عکس)
 
اکنون همسر پیر او از وی و خانواده اش به دادگاه شکایت کرده است تا 17500 دلاری که برای ازدواج با این دختر هزینه کرده است به وی بازگردانده شود. او ادعا میکند که بخش اعظم این پول را به صورت نقدی به مادر عربستانی و پدر یمنی این دختر پرداخت کرده است تا ازدواج شرعی و قانونی داشته باشد.
ازدواج این دختر باعث ناراحتی و خشم فعالان حقوق کودکان در عربستان شده است و آن را قاچاق کودکان و فحشا نامیده اند و آنها معتقدند با این جنایت باید همانند قاچاق انسان برخورد شود.آنها والدین این دختر را به خاطر مجبور کرد فرزندشان به ازدواج ناخواسته با یک مرد سالخورده در قبال دریافت پول سرزنش کرده اند.حداقل سن قانونی برای ازدواج دختران در عربستان سعودی 18 سال است.