وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تصاویری از پشه های کمتر دیده شده و عجیب

به گزارش ایران ناز، پشه یک از حشراتی است که با آن به خوبی آشنا هستید زیرا این روزها فصل حضور آن هاست. این حشره های کوچک را هر بار ببینیم خواهیم کشت اما نمی دانیم چه قدر این موجودات پیچیده هستند. در سراسر دنیا نزدیک به 250 هزار نوع متفاوت از پشه ها وجود دارد که با نام های مختلف زندگی می کنند و انواع بسیاری از آن ها تا به حال شناخته شده اند. برخی از آن ها عجیب و برخی دیگر نادر و کمیاب هستند.

** پشه نعل اسبی

تصاویری از پشه های کمتر دیده شده و عجیب


یکی از عجیب ترین پشه های دنیا را می توان در جنگل های خاصی در اروپا پیدا کرد. این پشه دارای بدنی جالب است که بیشتر آن را شبیه به سوسک یا ملخ ها می کند اما یکی از پشه های عجیبی است که تا به حال پیدا شده است. بدن این پشه از جنسی سخت ساخته شده که از او در برابر خطرات حفاظت می کند. تا به حال دانشمندان نتوانسته اند روش تغذیه این نوع پشه را پیدا کنند و هنوز یکی از ناشناس ترین پشه های دنیا به حساب می آید.

** پشه برفی

تصاویری از پشه های کمتر دیده شده و عجیب


همانطور که می دانید پشه ها رابطه درستی با سرما و برف ندارند اما این نوع خاص متفاوت ترین پشه است چرا که تنها روزهای سرد سال و در سردترین نقاط جهان زندگی می کند. "پشه برفی" حشره ای است که در شرایط سخت جوی زندگی می کند و بیشتر به عنوان یک حشره ضد یخ زدگی عمل می کند. نیش این پشه باعث میشود تا حیوانات بتوانند سرماهای سخت را تحمل کنند. نکته جالب در مورد این پشه آن است که نمی تواند پرواز کند و بالی ندارد.

** پشه خفاش

تصاویری از پشه های کمتر دیده شده و عجیب


این پشه از نزدیک بسیار شبیه به یک خرچنگ یا عنکبوت است به همین علت بسیاری آن را اشتباه می گیرند. این پشه تنها روی بدن خفاش ها دیده می شود و پای آن تنها برای پرش از روی یک خفاش به خفاش دیگر استفاده می شود. این پشه ها تنها از خون استفاده می کنند و معمولا تا دوران بلوغ، در خانه های خود که در دیوار غار درست می کنند مانده و سپس وارد بدن خفاش ها میشوند.

**پشه اسکی کار

تصاویری از پشه های کمتر دیده شده و عجیب


یکی از پشه های بسیار جالب در دنیا را می توانید روی دریاچه های نمک پیدا کنید.این پشه در کنار دریاچه های نمک زندگی کرده و روی سطح دریاچه مانند اسکی بازها حرکت می کند چرا که توانایی پرواز در این نوع پشه نیز وجود ندارد. این پشه بال های بسیار ریزی دارد که تنها قدرت اسکی را به او می دهد. این پشه ها می توانند از نمک یا حشرات و گردهای بسیار ریز موجود در هوا استفاده کنند زیرا اندازه خودشان هم بسیار کوچک است.

** پشه شپشی

تصاویری از پشه های کمتر دیده شده و عجیب

یکی از انواع پشه که ممکن است روی بدن انسان زندگی کند ولی شاید برای شما عجیب باشد اگر بشنوید که برخی از آن ها تمام عمرشان را روی بدن یک میزبان می گذرانند. بدن این پشه تخت و البته بسیار ریز است همچنین این پشه در اوایل زندگی اش بال دارد ولی وقتی وارد موی بدن یک میزبان می شود بال هایش را از دست می دهد و به همین دلیل همیشه همانجا مستقر می شود. پشه های شپشی مانند دیگر پشه ها از خون تغذیه می کنند و برخی از نمونه های آن ها روی بدن حیوانات نیز دیده می شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران






روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره