وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جراحی های بسیار عجیب و مسخره در چین (عکس)

جراحی های بسیار عجیب و مسخره در چین (عکس)
جراحی پلاستیک عملی است که بیشتر برای زیبایی و تغییر چهره در سراسر دنیا انجام می شود. البته گاهی نیز این جراحی برای نجات جان انسان های آسیب دیده انجام می شود ولی به تازگی کاربردهای عجیبی نیز برای آن پیدا شده است.چینی ها معروف هستند به انجام کارهای عجیب و غریبی که در هیچ جای دنیا دیده نمی شود.
 
مردم چین غذاهای عجیب و غریب می خورند و دست به کارهای خطرناک و گاهی بسیار خرافاتی می زنند.چند سالی است که چینی ها بر اساس یک کتاب قدیمی دست به کاری خرافاتی می زنند. کتاب"میان زیانگ" در مورد نحوه چهره خوانی و خصوصیات افرادی با چهره های خاص نوشته شده است. در این کتاب برای مثال آورده شده است افرادی با ابروهای کم پشت و کوچک قدرتمند تر خواهند بود.
 
جراحی های بسیار عجیب و مسخره در چین (عکس)
 
مردم چین با توجه به این کتاب دست به اقدامی جالب می زنند و سعی می کنند سرنوشت خود را از طریق جراحی پلاستیک عوض کنند. آن ها به سراغ پزشکانی می روند که این جراحی را انجام می دهند و از آنها در خواست می کنند بنا به سرنوشتی خاص چهره آن ها را تغییر دهد.
یکی از متداول ترین عمل های زیبایی در دنیا، عمل کوچک کردن بینی است اما در چین مردان یا زنانی که کار می کنند به سراغ پزشکان می روند تا بینی آن ها را بزرگتر کند زیرا بر اساس کتاب بینی بزرگ باعث موفقیت در تجارت می شود.این عمل این روزها باعث گرم شدن بازار کار جراحان پلاستیک شده است و مردم نیز تنها بر اساس خرافاتی که دارند چهره خود را دستکاری می کنند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره