وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

لاغر شدن در محل کار

10 روش جدید برای مصرف کالری بیشتر در محل کار
اگر شما از آن افرادی هستید که تمام روز را پشت میز کار می‌کنید و فرصت ورزش کردن ندارید نگران نباشید. حتی در محل کار نیز می‌توانید به تناسب اندام دست پیدا کنید. اگر همه‌ی سعی خود را به کار می‌گیرید و قبل یا بعد از کار، مدت زمانی را به ورزش اختصاص می‌دهید، برای ورزش مشکلی ندارید. اما گاهی پیدا کردن فرصتی برای ورزش کردن به خصوص برای افرادی که مشغله‌ی زیادی دارند بسیار مشکل است.
 
 اگر شما هم چنین مشکلی دارید می‌توانید از این روشها استفاده کنید :
حتما این روش را بارها شنیده‌اید. ماشین خود را در محل دورتری پارک کنید و مسیر بیشتری را پیاده بروید. همچنین می‌دانید که بهتر است به جای آسانسور از پله‌ها استفاده کنید. اما روشهای دیگری هم هستند که باعث می‌شوند در محل کار کالری بیشتری بسوزانید. به این طریق می‌توانید ورزش در محل کار را جزئی از برنامه روزانه خود قرار دهید.
 
رفت و آمد خود به محل کار را دست کم نگیرید. اگر مسیرتان کوتاه است پیاده به سر کار بروید یا از دوچرخه استفاده کنید. اگر مسیر شما دور است طوری زمان خود را تنظیم کنید که وقتی از مترو، اتوبوس یا تاکسی استفاده می‌کنید بتوانید زودتر پیاده شوید و بقیه مسیر را پیاده طی کنید.
 

دنبال فرصتی برای ایستادن بگردید. وقتی شما در حالت ایستاده قرار دارید بیش از حالت نشسته کالری می‌سوزانید. به جای نشستن پشت میز تا آنجا که می‌توانید از میزهای بلند یا از طاقچه‌ها و گوشه هایی که امکان کار کردن در حالت ایستاده را به شما می‌دهند استفاده کنید.
 
 ناهار را در حالت ایستاده بخورید. به جای تلفن زدن به اتاقهای دیگر با پای خودتان پیغامها را برسانید.
  مراقب زمان استراحت خود باشید. به جای اینکه برای استراحت با شتاب به سمت خوراکیها بروید. کمی‌قدم بزنید یا حرکات کششی ملایم انجام دهید. کشش ملایم و صحیح گردن، عضلات پشت، دستها، پاها و شانه‌ها بسیار مفید هستند.
 
 می‌توانید به جای صندلی از توپ بدنسازی استفاده کنید! توپهای بدنسازی محکم می‌توانند صندلی خوبی باشند. اگر چه ممکن است این کار در ابتدا عجیب به نظر برسد اما موجب می‌شود تعادل و توازن شما و عضلات درونیتان تقویت شوند. می‌توانید از آن در زمان استراحت کاری برای ورزشهای دیگر نیز بهره ببرید. می‌توانید برخی وسایل ورزشی را در محل کار نگه دارید. باندهای کشی یا دمبل‌های کوچک می‌توانند در کشوی میز شما باشند.
 
 اجتماعی باشید و همکارانتان را نیز به قدم زدن در هر زمانی که بتوانید دعوت کنید. در این صورت انگیزه شما نیز بیشتر می‌شود و از فعالیت خود بیشتر لذت می‌برید.
 
 حتی در دیدارها و جلسه‌ها می‌توانید به جای نشستن پشت میز قدم بزنید. می‌توانید حین صحبت، همفکری و مشاوره ساختمان را به دیگران نشان بدهید یا محل جلسه را جایی قرار دهید که برای رسیدن به آنجا پیاده روی کنید.
 
 اگر کار شما طوری است که به خودی خود پیاده روی دارد تند‌تر راه بروید، گامهای بلند بردارید و همزمان نفسهای عمیق بکشید.
 
 اگر مسافرت‌های کاری و ماموریتهای خارج از شهر دارید وسایل و چمدانها را خودتان حمل کنید. در محل‌هایی اقامت کنید که وسایل ورزشی در دسترس شما باشد و یا برخی وسایل سبک ورزشی مانند طناب، باندهای کشی یا دمبلهای کوچک را با خود ببرید. اگر هیچ وسیله‌ای در دسترس شما نبود تنبلی نکنید. ورزش‌هایی مانند درازنشست در هر شرایطی قابل انجام دادن هستند.
 
در نهایت هرچه در محل کار بیشتر فعالیت کنید، بیشتر و تندتر راه بروید، تنقلات و میان وعده‌های کمتری بخورید و سریعتر کار کنید کالری بیشتری مصرف خواهید کرد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره