وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مرد 29 ساله،همسر 11 زن و پدر 21 كودك

مرد 29 ساله،همسر 11 زن و پدر 21 كودك

مرد 29 ساله،همسر11 زن و پدر21 كودك

 

زنان این مرد در دادخواست خود به دادگاه ایالتی اعلام كرده بودند كه شوهرشان باید هفته‌ای 440 دلار در اختیارشان بگذارد، اما این مرد بر اساس اعلام بازرسان ویژه دادگاه ایالت “تنسی” یك كارگر ساده بوده و قادر است تنها هفته‌ای یك دلار به خانواده‌هایش بپردازد!

 

مقامات پلیس ایالت “تنسی” در ایالات متحده آمریكا، یك مرد 29 ساله را كه پدر 21 كودك از 11 زن خود است، به اتهام پرداخت نكردن هزینه‌های كودكانش روانه زندان كردند.

 

“دزموند هچت” (Desmond Hatchett) مرد جوان 29 ساله و اهل منطقه “ناكس ویل” در ایالت “تنسی” آمریكاست. این مرد كه تنها 29 سال دارد، از 11 زن
خود در مناطق مختلف این ایالت 21 فرزند دارد.

 

مرد 29 ساله،همسر 11 زن و پدر 21 كودك

 

در گزارش پلیس ایالتی آمده است كه كودكان این مرد 29 ساله از شیرخواره تا 11 سال سن دارند. زنان این مرد در دادخواست خود به دادگاه ایالتی اعلام كرده بودند كه شوهرشان باید هفته‌ای 440 دلار در اختیارشان بگذارد، اما این مرد بر اساس اعلام بازرسان ویژه دادگاه ایالت “تنسی” یك كارگر ساده بوده و قادر است تنها هفته‌ای یك دلار به خانواده‌هایش بپردازد!

 

دوستان و آشنایان “دزمونت هچت” در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی این كشور خاطر نشان كرده بودند: این مرد با این كه هنوز وارد دهه سوم زندگی خود نشده، 11 بار ازدواج كرده و 21 فرزند دارد؛ به همین دلیل برای حفاظت از آبروی خانواده‌ها باید این مرد را تنبیه كرد.

 

این در حالیست كه این مرد جوان در جلسه دادگاهی خود یادآور شده بود كه كار خطایی مرتكب نشده و تنها ازدواج كرده و 11 زن و 21 فرزند دارد. جلسه نهایی این مرد ماه آینده سال جاری میلادی و با حضور زنان این مرد جوان در دادگاه ایالتی برگزار می‌شود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره