وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اختراع دوست توریست

اختراع دوست توریست
توریست ها به کشورهای مختلف سفر کرده و از مکان های دیدنی آن ها بازدید می کنند و همچنین با فرهنگ و آداب و رسوم کشورهای مختلف آشنا می شوند ولی همیشه به یک راهنما نیازمند هستند. به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، توریست ها غالبا با تورهای گردشگری سفر می کنند و به همین علت در هر کشور راهنماهای خاصی دارند که به آن ها کمک می کنند تا بیشترین لذت را از مکان ها ببرند.

برخی از توریست ها نیز هستند که به تنهایی سفر می کنند و از همین رو نیاز به نقشه و فایل های راهنما دارند تا بتوانند از مناظر مختلف دیدن کنند. این مشکل باعث شده تا طراح هایی برای راهنماهای جیبی ارائه شود.به تازگی طرحی توسط "آندرا دنتونی" ارائه شده است که به عنوان بهترین دوست توریست ها شناخته می شود. این طرح که "Friend" نام گذاری شده است یک "تور لیدر" کامل و دیجیتالی است که کارهای مختلفی انجام می دهد.

این دستگاه استوانه ای شاید در نگاه اول شبیه به یک ساعت رومیزی باشد اما یک صفحه انعطاف پذیر در دل آن قرار دارد که به راحتی از جای خود خارج شده و نقش صفحه نمایش را برای شما ایفا می کند.در این دستگاه نقشه تمامی کشورهای دنیا با جزئیات قرار دارد و همچنین با سیستم اینترنت بی سیم آن می توانید مسیر حرکت خودتان را مشخص کنید. همچنین تمامی مراکز درمانی و رستوران ها نیز در آن قرار دارد.

این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که به راحتی قابل حمل باشد و همچنین بتوان از آن در هر نقطه ای بهترین بهره را برد. این دستگاه می تواند کمک بزرگی به صنعت گردشگری کند.