وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ماشین بدون گواهینامه

ماشین بدون گواهینامه
رنو پیش‌خرید آنلاین توییزی را در سه مدل گوناگون برای خریداران اروپایی و تحویل در اواخر سال میلادی جاری آغاز کرده است. این خودرو کوچک و دو نفره تمام‌الکتریکی ارزان‌ترین خودروی الکتریکی است که تاکنون وارد بازارهای جهان شده و راندن آن در یکی از نمونه‌ها به داشتن گواهینامه رانندگی نیاز نخواهد داشت.برای رانندگی با این خودرو به گواهینامه نیاز ندارید !

به گزارش گیزمگ و مطابق اعلام شرکت رنو در نمایشگاه خودرو بارسلونا این خودرو در سه نمونه گوناگون به نام‌های Twizy 45، Renault Twizy یا توییزی شهری و توییزی Technic وارد بازار خواهد شد.توان مورد نیاز توییزی 45 توسط یک پیشرانه الکتریکی 4 کیلوواتی معادل 5 اسب‌بخار تأمین خواهد شد و برای توییزی شهری و تکنیکال پیشرانه الکتریکی 13 کیلوواتی – معادل 17 اسب‌بخار – پیش‌بینی شده است.

هر سه نمونه می‌توانند با یک‌بار شارژ کامل باتری تا 100 کیلومتر حرکت کنند و برای شارژ دوباره به شارژر استاندارد 10 آمپری نیاز خواهند داشت. زمان شارژ کامل باتری‌ها 3.5 ساعت اعلام شده است. حداکثر سرعت رنو توییزی (شهری و تکنیکال) 80 کیلومتربرساعت خواهد بود اما نام توییزی 45، از سرعت نهایی این خودرو اقتباس شده که بیش از 45 کیلومتربرساعت نخواهد بود.

محدودیت سرعت نهایی توییزی 45 به 45 کیلومتربرساعت به این معنی است که رانندگان در برخی کشورها می‌توانند بدون داشتن گواهینامه رانندگی با آن رانندگی کنند. در حقیقت رنو بازار نوجوانان علاقمند با رانندگی و پدر و مادرهایی را هدف گرفته که نگران سرعت اتومبیل فرزندانشان در خیابان‌ها و اتوبان هستند. از سوی دیگر امنیت این وسیله نقلیه به مراتب بالاتر از انواع موتورسیکلت است.در هر سه نمونه از طراحی درشکه‌های قدیمی الهام گرفته‌شده و سرنشین خودرو در صندلی‌ای درست پشت سر راننده خواهد نشست.
 
قیمت خرید توییزی 45، 9930 دلار / 10.5میلیون تومان اعلام شده که هزینه ماهانه 70هزار تومانی باتری یون لیتیوم به آن اضافه خواهد شد. قیمت خرید توییزی شهری 10,930 دلار (حدود 11.6 میلیون تومان) اعلام شده که هزینه ماهانه  75هزار تومانی باتری به آن اضافه خواهد شد. توییزی تکنیکال گران‌قیمت‌ترین خودرو این سری 12065 دلار / 12.8میلیون تومان قیمت‌گذاری شده که هزینه اجاره باترى آن در ماه حدود 55هزار تومان خواهد بود.خریداران اروپایى می‌توانند هر یک از این سه خودرو را آنلاین پیش‌خرید کنند و پیش از پایان سال جاری خودروهای خریداری شده را تحویل بگیرند.