وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فناوری 3G چیست؟

فناوری 3G چیست؟
3Gهماند نسل سوم تکنولوژی ارتباطی سیار است. با استفاده از تکنولوژی 3Gمی‌توانید سرعتی ۲ مگابایت بر ثانیه برای دسترسی به شبکه (و اینترنت) در حال سکون، یا در حالت حرکت کند (مثل راه‌ رفتن) سرعتی تا ۳۸۴ کیلوبیت برای ثانیه و در اتومبیل سرعتی حدود ۱۲۸ کیلوبیت داشته باشید.

تکنولوژی 3Gبا شبکه‌های بی‌سیم مخابراتی GSM،TDMAو CDMAسازگاری کامل دارد و تکنولوژی EDGEبه طور مخصوص برای برطرف کردن پهنای باند مورد نیاز این تکنولوژی طراحی شده است.

فناوری 3Gاپراتورهای مخابراتی را قادر می‌کند تا به کاربران خود گستره وسیعی از سرویس‌های پیشرفته را همراه افزایش ظرفیت و بهبود در کارایی شبکه ارائه دهند. این خدمات می تواند شامل برقراری ارتباط صوتی بی‌سیم در مناطق وسیع و پهنای باند وسیع برای جابجایی اطلاعات در مناطق تحت پوشش با سرعتی حدود ۵ تا ۱۰ مگابیت در ثانیه. همچنین ایجاد ارتباط تصویری و ویدئویی از دیگر مواردی است که روی این فناوری در نظر گرفته شده است.

بر خلاف شبکه‌هایی مانند شبکه های بی سیم یا ارتباطاتی با استفاده از فناوری بلوتوث که برای مصارف برد کوتاه و داده استفاده می‌شود، 3Gفناوری است که علاوه بر تماس‌های تلفنی و دسترسی به اینترنت پرسرعت واقعی، منطقه وسیعی را هم پوشش می‌دهد و می‌تواند مزیت رقابتی زیادی نسبت به شبکه های هات اسپات با آن همه مشکلات امنیتی که در خود داشتند ایجاد کند. در شبکه مبتنی بر مبتنی بر3G، سرعت استفاده از شبکه تقریباً ۱۰برابر یک خط ای‌دی‌اس‌ال ۱۲۸کیلوبیتی است.