وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قتل پدر یک دختر فراری به دست مردان متجاوز

پدر یک دختر فراری که احتمال می رود در پی انتقام گیری خونین از سوی متعرضان به دخترش مورد اصابت ضربه چاقو قرار گرفته است روی تخت بیمارستان جان باخت. پلیس احتمال می دهد چهار کارگری که متهم به تعرض به دختر 15 ساله مقتول هستند مرتکب این قتل شده اند.

نیمه شب دوشنبه بود که مسوولان حراست بیمارستانی در تهران به ماموران خبر دادند مردی که دو روز پیش با چاقو مجروح و به آنجا منتقل شده بود جان باخته است. دقایقی بعد ماموران و بازپرس کشیک قتل در محل حاضر شدند و پیکر بی جان مرد 50 ساله را تحویل گرفتند. با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات در مورد علت قتل و شناسایی عاملان جنایت آغاز شد.

مطابق پرونده یی که در دادسرای جنایی تهران مطرح است دختر 15 ساله مقتول 10 خرداد ماه سال جاری از خانه متواری و بعد از گذشت 20 روز پیدا شده بود. این دختر که سحر نام دارد در اعترافاتش عنوان کرده بود توسط چهار کارگر ساختمانی در قبال دادن کمی نان به او مورد تعرض قرار گرفته است و مقاومت وی در برابرشان فایده یی نداشت.

سحر به ماموران گفته بود؛ به دلیل محدودیت های شدیدی که در خانه داشتم فرار کردم. پدرم مرد ثروتمندی بود و هر چه من می خواستم برایم می خرید اما محدودیت های زیادی در خانه داشتم. پدر و مادرم اجازه نمی دادند من با دوستانم بیرون بروم. من که از این رفتارها خسته شده بودم به چت پناه می بردم. در آنجا با پسری آشنا شدم و چند بار به دیدن او رفتم. بعد هم از خانه فرار کردم.

این دختر نوجوان بعد از 20 روز سرگردانی در خیابان ها و تحمل رفتارهای سوء به خانه مدیرش پناه برده و توسط این زن به پلیس معرفی شده بود. او در بازجویی ها توضیح داد بعد از فرار چطور چهار کارگر به او تعرض و در بدترین شرایط رهایش کردند. وی گفت؛ آنها به من کمی نان دادند و بعد گفتند حالا که به تو غذا دادیم باید به خواسته های ما عمل کنی. مقاومت کردم اما چاره یی نبود و زورم به آنها نمی رسید.

درست یک روز بعد از شکایت این دختر به ماموران خبر رسید چهار کارگر متواری شده اند و سرنخی از آنها در دست نیست. پلیس احتمال داد آنها از موضوع شکایت سحر مطلع شده و به همین دلیل گریخته اند. چند ساعت بعد ماموران متوجه شدند پدر سحر مقابل محل کارش مورد اصابت ضربه چاقو قرار گرفته است.

مادر سحر در این باره به ماموران گفت؛ ما هر دو در مغازه مشغول به کار بودیم. آخر شب من به خانه رفتم و قرار شد شوهرم هم در مغازه را قفل کند و به منزل بیاید. فاصله خانه ما تا مغازه زیاد نیست. وقتی شوهرم دیر کرد نگران شدم و به دنبالش رفتم. دیدم غرق در خون روی زمین افتاده است. برای همین وی را به بیمارستان رساندم. پدر سحر دو روز پس از این حادثه در حالی فوت شد که هنوز از چهار کارگر فراری خبری به دست نیامده بود.

دیروز پزشکی قانونی بعد از بررسی جسد اعلام کرد جراحت طوری به بدن این مرد وارد شده است که نشان می دهد عامل یا عاملان این قتل قصد داشتند از او انتقام گیری کنند. آنها چاقو را با عمق زیادی وارد بدن این مرد کرده و سپس چند بار چرخانده اند.

در نظریه پزشکی قانونی آمده است؛ عاملان قتل قبل از اینکه چاقو را به بدن این مرد فرو کنند با جسمی سخت مانند چوب ابتدا به سر او کوبیده و بعد از اینکه تعادل او را به هم زده با چاقو به او حمله کرده اند. با توجه به عمق ضربه، آنها قطعاً قصد جنایت داشته اند و اتفاقی نبوده است.

بازپرس ویژه قتل درباره این پرونده گفت؛ چندین فرضیه مطرح شده اما احتمال ارتکاب قتل توسط کارگران ساختمانی از همه قوی تر است. ماموران به دنبال شواهدی هستند تا این فرضیه را به طور دقیق تر مورد بررسی قرار دهند و آن را به اثبات برسانند. بررسی ها در این زمینه ادامه دارد.



پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز