وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نیوشا ضیغمی تهیه‌كننده می‌شود

نیوشا ضیغمی تهیه‌كننده می‌شود

هنرمندان- : «نیوشا ضیغمی» بازیگر سینما نیز به جرگه تهیه‌كنندگان سینما می‌پیوندد و برای نخستین‌ بار در مقام تهیه‌كننده فیلم سینمایی «همه چیز درباره سارا» را تولید می‌كند.«پیمان عباسی» كه مشتركا با «نیوشا ضیغمی» دفتر تهیه و تولید آثار سینمایی را تأسیس كرده‌، در این باره گفت: با تأسیس این دفتر تهیه و تولید خانم نیوشا ضیغمی به جرگه تهیه‌كنندگان سینما می‌پیوندد. وی افزود: قرار است سه پروژه سینمایی را برای شروع كار تهیه‌ كنیم كه یكی از آنها «همه چیز درباره سارا» نام دارد.

این فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون گفت: این فیلم اولین تجربه فیلمنامه‌نویسی «نیوشا ضیغمی» نیز به شمار می‌رود. ایشان طرح فیلمنامه را ارائه كردند و با هم شروع به نوشتن آن كردیم و بحث تأمین بودجه، سرمایه و تولید را در مرحله اولیه داریم.
عباسی با اشاره به داستان و ویژگی‌های این فیلم، گفت: این فیلم كه اثری كاملا كمدی است، قصه آشنایی دختر و پسری را روایت می‌كند كه ماجراهایی كه در روز ازدواجشان به وجود می‌آید.
وی افزود: فیلم كاری پر بازیگر و پر پرسوناژ است كه با بازیگران شناخته‌شده‌ای ساخته می‌شود و خانم ضیغمی نیز قصد بازی در این فیلم را نیز ندارند.
به گفته عباسی، برای كارگردانی این پروژه رایزنی‌هایی با كارگردان‌های به نام سینما شده است، كه به زودی كارگردان این فیلم مشخص می‌شود.
به گزارش فارس، «نیوشا ضیغمی» كه بازیگری را با ایفای نقش در سریال «در چشم باد» آغاز كرده، تاكنون در فیلم‌هایی چون شوریده،گناه من، مواجهه، پارك وی، توفیق اجباری، تردست، قرنطینه، تلافی، حس پنهان، و اخراجی‌ها 1و 2 بازی كرده است.


پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز