وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عکس های شگفت آور از هیولای خلیج فارس

عکس های شگفت آور از هیولای خلیج فارس

چندی پیش انتشار تصویر جانوری در منطقه پارس جنوبی با عنوان موجود عجیب الخلقه یا هیولا در خلیج فارس در فضای مجازی توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرد. موجودی شبیه سفره ماهی، تمساح و یا حتی به اعتقاد برخی‌ها دایناسور که به گفته کارمندان پارس جنوبی بوی تعفن آن از فاصله چند صد متری نیز استشمام می‌شده است.

عبدالرضا کرباسی، معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست درباره حقیقت این ماجرا و نوع جانوری که مشاهده شده گفت: تمام حرف‌هایی که در مورد هیولا گفته شده شایعه بوده و این عکس‌ها مربوط به لاشه نهنگی است که حدود یک سال پیش توسط کارمندان پارس جنوبی مشاهده شده است ولی باز هم برای همگی سوال است که این موجود چیست؟وی ادامه داد: بوی تعفن و ظاهر دفرمه این حیوان به دلیل گذشت زمان طولانی از زمان مرگ و تجزیه شدن آن است.

 
عکس های شگفت آور از هیولای خلیج فارس

به گفته وی، کارمندان اداره کل محیط زیست منطقه پس از مشاهده‌ی لاشه نهنگ، آن را از آب گرفته و در خاک دفن کرده‌اند و پس از تجزیه کامل گوشت حیوان، استخوان‌ها را از خاک خارج کرده‌ و پس از سر هم بندی مجدد آن را به موزه محیط زیست منطقه منتقل کرده‌اند.

کرباسی در خصوص علت مرگ این نهنگ با بیان اینکه هیچ هیولایی خطرناک تر از انسان نیست افزود: نهنگ‌ها بر اثر آلودگی آب نمی‌میرند بلکه علت مرگ آنها برخورد با شناورهاست. چرا که در حال حاضر 50 هزار شناور کوچک و بزرگ که 17 هزار عدد آن‌ها تانکر نفتی است از تنگه هرمز عبور کرده و با برخورد با این حیوانات باعث مرگ آن‌ها می‌شوند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره