وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

گفتگو با علی امیری

گفتگو با علی امیری
علی امیری پس از ثبت مدارک تکمیلی برخی بازیکنان استقلال در هیئت فوتبال به استان تهران در مورد شرایط مذاکره با آندرانیک تیموریان گفت: با تیموریان چند جلسه برگزار کردیم او گفته اگر بخواهد در ایران بازی کند فقط در استقلال به میدان می‌رود منتظر هستیم تکلیف کارهای او با تیم‌های خارجی مشخص شود و فکر می‌کنم خبر این مسئله را تا امروز به ما اعلام می‌کنند.وی در مورد وضعیت سید مهدی رحمتی عنوان کرد: رحمتی با ما قرارداد دارد و او نیز تا 10 الی 15 دقیقه دیگر به هیئت فوتبال می‌آید.

معاون باشگاه استقلال در مورد اینکه تیم‌های بدهکار گفته می‌شد نمی‌توانند قرارداد ثبت کنند و چطور چنین کاری را انجام دادند، عنوان کرد: علی فتح‌الله‌زاده در این ارتباط امروز جلسه داشت حتماً این مسئله حل شده به بازیکنان ما اجازه قرارداد بستن دادند.

امیری در ادامه خاطرنشان کرد: ما قبل از این قراردادها را امضاء کرده بودیم و امروز برای تکمیل مدارک آمده بودیم و خود بازیکنان باید حاضر می‌شدند. وقتی ما به اوکراین رفتیم یعنی بازیکنان با ما قرارداد داشتند.

معاون باشگاه استقلال در مورد وضعیت مذاکره با جواد نکونام اظهار داشت: نکونام با استقلال قرارداد دارد و حضورش در هیئت فوتبال لازم نیست. همچنین بازیکنانی مثل فرهاد مجیدی، سید حسین حسینی و سیاوش اکبرپور که قرارداد دارند دیگر حضورشان در هیئت فوتبال لازم نیست.