وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نگرش مثبت داشته باشید

نگرش مثبت داشته باشید
بیش از 85 درصد موفقیت‌ کاری‌تان صرفنظر از استعداد و مهارت، به نگرش و شخصیت‌ شما بستگی دارد. موفقیت، میزان درآمد و سرعت پیشرفت‌تان وابسته به این است که مردم چقدر شما را دوست‌ دارند و برای کمک‌ به شما تمایل دارند.

دکتر دانیِل گُلمَن از دانشگاه هاروارد، کتاب‌های متعددی درباره هوش احساسی نوشته است. استنتاج او این است که هوش احساسی در موفقیت کاری بسیار تاثیرگذارتر از ضریب هوشی شما است.

انسان‌های مثبت، شاد و خوشبین همیشه محبوب‌تر و باارزش‌تر از افراد ایرادگیر، بدبین و منفی‌‌‌نگر هستند. یکی از موثرترین شاخص‌های موفقیت در کار این است که چگونه به‌عنوان بخشی از یک تیم عمل می‌کنید و این موضوع به نگرشتان بستگی دارد.

کنار آمدن با دیگران


بهترین کارکنان شرکت افراد شاد، مثبت و حامی‌ هستند. آن‌ها از حس همدردی و ملاحظه زیادی برخوردارند. دیگران دوست دارند در کنارشان باشند و به آن‌ها کمک کنند.

تحقیقات نشان می‌دهد که افراد مثبت و خوش‌رو شانس بیشتری برای افزایش درآمد و پیشرفت دارند. این افراد سریع‌تر مورد توجه مدیران قرار می‌گیرند. علاوه ‌بر این افراد مثبت،از طرف همکاران و اطرافیان حمایت می‌شوند. به‌نظر می‌رسدفشاری به سمت بالا از سوی همکاران، فرد مثبت را به سرعت پیش می‌برد.

عامل تعیین‌کننده درنگرش مثبت این است که تحت استرس چقدر خوب عمل می‌کنید. وقتی همه‌چیز خوب است، هرکسی می‌تواند مثبت باشد. هنگام مواجهه با سختی‌ها و موانع است که هویت واقعی‌تان را به خود و دیگران نشان می‌دهید. در شرایط سخت مشخص می‌شود چه کسانی مستحکم هستند و پیش می‌روند.

فرد مثبت در هر موقعیت و هر فردی به دنبال خوبی‌ها است. او به دنبال نکته‌ای مثبت یا خنده‌دار است و بیشتر سازنده است تا مخرب. خبر خوب این است که نگرش مثبت‌ با تمرین روزانه قابل یادگیری است.

توجه به ظاهرتان

عجیب است که عده زیادی پیشرفت نمی‌کنند، زیرا هیچ‌کس تابه‌حال آنها را به کناری نکشانده تا بگوید ظاهر آنها در کسب درآمد مناسب چقدر مهم است.

من سال‌ها شخصا روی اهمیت تصویر بر کار مطالعه کردم. کتاب‌ها و مقالات بسیاری خواندم و به هزاران نفر آموزش دادم. می‌توانم با اطمینان بگویم که ظاهر شما تاثیر بسیار زیادی بر میزان و سرعت پیشرفت دارد.

اولین قانون این است که در کارتان همیشه برای موفقیت لباس بپوشید. به افراد برتر صنعت ‌و شرکت‌ خود نگاه کنید. در روزنامه‌ها و مجلات به تصاویر مردان و زنانی که در شغل‌شان پیشرفت کرده و به مدارج بالا و دستمزدهای زیاد رسیده‌اند توجه کنید. از افراد پیشرو الگوبرداری کنید.

در کسب‌و‌کار رنگ‌ها و ترکیب رنگ‌های خاصی نسبت به سایر رنگ‌ها پذیرفته‌تر هستند. کتاب مناسبی درباره ایجاد تصویر حرفه‌ای تهیه کنید، آنرا از اول تا آخر بخوانید و به پیشنهاداتش عمل کنید.