وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

حضور احتمالی «رونالدو»، ستاره فوتبال برزیل در فیلمی ایرانی

رسانه‌های ایتالیا از حضور احتمالی «رونالدو»، ستاره فوتبال برزیل در فیلمی ایرانی استقبال كردند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از آن‌كه اوایل هفته اعلام شد؛«محمدحسین لطیفی»، كارگردان ایرانی قصد دارد فیلمی درباره «رونالدو» بسازد، رسانه‌های ایتالیا امروز به انعكاس آن پرداختند.

روزنامه «گازتا دلا اسپورت»، معتبرترین روزنامه ورزشی ایتالیا امروز در مقاله‌ای با عنوان «فیلمی برای صلح» نوشت، به بیان آن پرداخت.


این روزنامه نوشت: «با همكاری اتاق بازرگانی ایران–برزیل، زندگی رونالدو در یك فیلم ایرانی به‌تصویر كشیده خواهد شد. محمدحسین لطیفی، كارگردان ایرانی این فیلم، آن را صرفا برای كودكان فلسطینی در اردوگاه‌های پناهندگان خواهد ساخت.»


دلا اسپورت در ادامه نوشت: «طبق توافقی كه در چند روز آینده میان مدیر برنامه‌های رونالدو و رییس اتاق بازرگانی ایران–برزیل امضاء خواهد شد، این چهره‌ سرشناس دنیای فوتبال سفیر صلحی برای خاورمیانه خواهد شد.»


این توافق‌نامه كه به نوشته‌ی این روزنامه، بسیار جامع خواهد بود، این امكان را می‌دهد كه «رونالدو» علاوه‌بر بازی در فیلم، به‌عنوان واسطه برای ترویج صلح در مناطق اشغالی فلسطین فعالیت كند.


دلا اسپورت همچنین آورده است: «این پروژه‌ی ایرانی كه "رونالدو، شماره 9" نام خواهد داشت، اولین تلاش برای به سینما آوردن رونالدو نیست. در سال 2004 فرناندو میرلس، كارگردان اثر معروف «كوری» قصد داشت زندگی رونالدو را در قالب فیلمی به‌تصویر بكشد. دو ماه قبل نیز مسوولان باشگاه كورینتیانس برای ساخت اثری مستند درباره رونالدو با كمپانی FOX برزیل به توافق رسیده بودند.»


خبرگزاری «آنسا» ایتالیا نیز به نقل از «فرخ فرجی»، رییس اتاق بازرگانی ایران–برزیل اعلام كرد، مذاكرات برای حضور رونالدو در این فیلم احتمالا تا چند روز آینده به امضای توافق‌نامه خواهد انجامید.


به گزارش این رسانه رسمی ایتالیا، تعیین ارزش مالی این توافق‌نامه برعهده «فرخ فرجی» و مدیر برنامه‌های رونالدو خواهد بود. منابع نزدیك به این پروژه اعلام كردند، رونالدو یك "پیام‌آور صلح" در خاورمیانه خواهد بود.


طی چند سال گذشته، تمایل فیلم‌سازان برای به سینما كشاندن ستاره‌های دنیای فوتبال شكل جدی‌تری به‌خود گرفته است.


در سال 2008 فیلم «مارادونا» به كارگردانی «امیر كاستاریكا» كه به جشنواره كن آمد، مورد استقبال فراوان قرار گرفت.


امسال نیز «كن لوچ»، كارگردان نام‌دار انگلیسی «اریك كانتونا»، ستاره سرشناس سابق باشگاه منچستریونایتد را محور اصلی فیلم جدیدش قرار داد و به بخش رقابتی جشنواره كن آمد.