وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

گل های ماه های تولد

گل های ماه های تولد
فروردین گل رز
 
گاهی بدون فکر قبلی کاری را انجام می دهید.بسیار رک گو هستید و عاشق مسافرت!…اشتیاق زیادی برای زندگی کردن دارید و پشتکارتان خوب است.

اردیبهشت  گل نسترن

فردی صبور و پرطاقت هستید و اراده بسیار قوی دارید.دوست دارید کارها را به آهستگی ولی به طور جدی انجام دهید.خجالتی هستید و قابل اعتماد. سعی می کنید از مشاجرات دوری کنید.

خرداد گل یاس

سفید رفتار دوستانه ای دارید.رک گو و پر حرف بوده و همین امربه جذابیت شما می افزاید.مانند گل یاس، همیشه برای زنده کردن یک مجلس و معطر کردن آن حضور دارید.از رفتار بد دیگران سریع می گذرید. برای رفاقت ارزش زیادی قائلید.

تیر گل بنفشه

زندگی همیشه برایتان شیرین نیستو زیاد یا فراز و فرودهای آن مواجه می شوید.به جای داشتن درآمد جزیی به فکردرآمدهای کلان هستید.ذهن خلاقی دارید و به دنبال فعالیت های خلاقانه هستید.در خانه بیشتر از همه جا احساس امنیت و آرامش می کنید.

مرداد گل شب بو

فردی با محبت، خونگرم، دلسوز اما کمی عصبی هستید.غالباً از کمبود اعتماد به نفس رنج می برید و کمی نیز احساس ترس در شما دیده می شود.برخی اوقات مردم از اخلاق خوب شما سوء استفاده می کنند.

شهریور گل داوودی

جدی، متفکر و تا حدی اندیشمند هستید.در کارهایتان سرسختی و سماجت دارید و این مسئله گاهی به ضرر شما تمام می شود.به رغم آنکه شخص مهربانی هستید اما برخی اوقات رگه های نامهربانی در شما نمایان شده که این مسئله دیگران را آزار می دهد.

مهر گل زنبق

فرد مودبی هستید.به سرعت عصبانی می شوید ولی خیلی سریع به حالت اولیه باز می گردید.از زیبایی لذت می برید.فرد محبوبی هستید و سرشت سخاوتمندی دارید.میل زیادی برای زندگی در شما موج میزند و از انجام هر کاری لذت می برید

آبان گل ارکیده

به سرعت تصمیم می گیرید و در انجام کارهایتان بسیار سریع و چابک هستید.تغییرات شغلی شما را نمی ترساند که این موضوع یکی از برتری های شخصیت شماست.توانایی استثنایی در سازماندهی کارهایتان دارید.

آذر گل مریم

احساساتی، صادق، باوفا، بشاش و خوش اخلاق هستید، اما اگر بخواهید می توانید همزمان روی دیگر سکه را نیز نشان دهید.خانه را تنها پناهگاه مطمئن زندگی میدانید.کمال طلب و تا حدی رویایی هستید که در برخی موارد این رگه های شخصیتی به کمک شما می آیند.

دی گل همیشه بهار

اهل رقابت و دوست بازی و قابل اعتماد و امین هستید و خیلی علاقه دارید وقت خود را بیرون از خانه بگذرانید.
بسیار تودار و در واقع درون گرا هستید، از شادی دیگران شاد می شوید اما خود به سختی به آرزوهایتان دست مییابید.

بهمن گل گلایل

باهوش هستید و میدانید چه میکنید. میخواهید همه امور مطابق میل شما باشد که البته گاهی میتواند به دلیل عدم توجه به نظر دیگران برایتان مشکل ساز شود…اما در مورد عشق صبور هستید.همواره اهدافی برای دستیابی دارید و واقعاً برای رسیدن به آنها تلاش می کنید.

اسفند گل نرگس

مهربان، با گذشت و بسیار تودار هستید، به هیچ وجه خودخواه نیستید.همیشه بهترین را برای دیگران می خواهید.دوستانتان برایتان بسیار مهم هستند و قدر آنچه را که دارید می دانید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره