وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کار جالب دختر فلسطینی

کار جالب دختر فلسطینی
دختر فلسطینی هیچگاه فکر نمی کرد که داستانش درباره سفر به اسپانیا و کمک گرفتن از بازیکن باشگاه اسپانیایی بارسلونا برنده یک جایزه بین المللی شود.

به گزارش العالم، "صالحه حمدین" از ساکنان یکی از مناطق بادیه نشین شهر "ابودیس" در حاشیه شهر "قدس" توانست در مسابقه داستانهای خیالی "هانس کریستین اندرسن" از بین 1200 شرکت کننده از نقاط مختلف جهان، برنده شود.

صالحه (14 ساله) حدود یک ماه قبل از موفقیتش در این مسابقه مطلع شد، و پس از مدتی جایزه خود را در مدرسه اش تحویل گرفت.

این دختر فلسطینی در داستان خیالی خود، سوار بر گوسفندش به اسپانیا می رود .. وی در اسپانیا با "لیونل مسی" آشنا می شود و پس از آن مسی به همراه صالحه سوار بر گوسفند به شهرشان و منطقه بادیه نشینان باز می‌گردند .. مسی در آنجا به کودکان بادیه نشین کمک می کند تا برای خود زمین فوتبال بسازند.

در ادامه این داستان، مسی به صالحه سمت مهمی را در باشگاه بارسلون پیشنهاد می‌کند که ایندختر پشنهاد کار را نمی پذیرد زیرا او در زادگاهش چوپانی می کند، و به دلیل اسیر بودن پدرش در زندانهای رژیم اشغالگر کمک خرج خانواده اش است.

دادگاه رژیم اشغالگر پدر صالحه "سلیمان حمدین" (44 ساله) را به 25 سال زندان محکوم کرده است که اکنون 7 سال از آن گذشته است.

صالحه تأکید می کند که داستانش را از واقعیتهای زندگی خود الهام گرفته؛ و همیشه رویایش این بوده است که زندگی بهتری در زادگاهش داشته باشد، مکانی که همواره خانه های بسیار ابتدایی ساکنان آن به دست صهیونیستها تخریب می شود.

در منطقه محل سکونت صالحه، حدود 300 خانواده زندگی می کنند که از کمترین امکانات زندگی مانند برق و آب بی بهره هستند.

ساکنان این منطقه برای رسیدن به محل زندگی خود باید 20 دقیقه را در یک جاده خاکی و نا همواره با خودرو طی کنند.