وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رازهای زیبایی زنانه

رازهای زیبایی زنانه
1. برای جلوگیری از مالیده شدن ریمل، یک قاشق پلاستیکی را روی پلکتان بگذارید و بعد ریمل بزنید که اضافه های آن روی قاشق مالیده شود نه روی پلکتان.

2. برای کاهش پف چشم هایتان، سیب زمینی پوست کنده را به دو نیم ببرید و هر نیمه را 10 دقیقه روی چشم هایتان بگذارید. سیب زمینی چشم هایتان را خنک می کند و پف و ورم را می خواباند.

3. دفعه بعدی که نیاز به ماسک صورت داشتید، ولی وقت نداشتید به فروشگاه بروید و ماسک بخرید، از "پپتو بیسمول" (نام تجارتی داروی بیسموت ساب سیترات) استفاده کنید. این دارو همانطور که روغن و اسیدها را در دستگاه گوارش شما می شکند، همه روغن ها و اسیدهای صورت شما را هم می شکند. از دو قاشق غذاخوری از این دارو استفاده کنید و بگذارید 15 تا 20 دقیقه روی صورتتان بماند.

4. اگر متوجه شدید که در همه جای بدنتان سلولیت آورده اید، رسوب قهوه را به بدنتان برس کنید و آن را روی بدنتان بمالید. کافئین سلول های پوست را تحریک می کند و با استفاده از برس حمام پوست مرده ای که سعی می کند به زندگی بچسبد را از خود دور کنید.

5. آیا به درمان عمیق موها نیاز دارید؟ سس مایونز را از یخچال درآورید و آن را روی موهایتان بمالید و بگذارید 20 دقیقه بماند. برای کسب فواید بیشتر، گرمای سشوار را روی مایونز بگیرید تا آن را فعالتر کند.

6. اگر لاک ناخن شما حباب گرفته و در حال خشک شدن است، شاید آن را در محل بسیار گرمی گذاشته اید. لاک را داخل یخچال بگذارید و دمای سرد تضمین می کند که لاک شما خیلی دیرتر خشک می شود.

7. بعد از ورزش و تمرین، بعضی افراد مدتها پس از تمرین، صورتشان قرمز است. برای مبارزه با این قرمزی، آنتی هیستامین بخورید تا قرمزی صورتتان کاهش یابد.


.اگر همیشه پاهایتان تاول می زند یا یک جفت کفش نو خریده اید و احتمال تاول زدن پاهایتان زیاد است، کمی وازلین به جاهایی از پوست که مستعد تاول زدن هستند بمالید تا اصطکاک پا و کفش کاهش یاد و تا شب پاهایتان تکه پاره نشوند.

8. . آیا بعد از مانیکور در خانه عجله دارید که زودتر لاکتان خشک شود؟ انگشتانتان را 3 دقیقه در آب سرد نگه دارید و بعد می بینید که سریعاً لاکتان خشک می شود

9. پاک کردن لاک براق برایتان کابوس است، ولی اگر کمی پنبه را در لاک پاک کن فرو کنید و روی ناخن تان بگذارید و نوک انگشتانتان را در فویل نازکی بپیچید و بگذارید 5 دقیقه بماند، لاک براق و زرق و برقی خودش پاک می شود.

10.اگر همیشه پاهایتان تاول می زند یا یک جفت کفش نو خریده اید و احتمال تاول زدن پاهایتان زیاد است، کمی وازلین به جاهایی از پوست که مستعد تاول زدن هستند بمالید تا اصطکاک پا و کفش کاهش یاد و تا شب پاهایتان تکه پاره نشوند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره