وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

هشدار درباره کلد استاپ

هشدار درباره کلد استاپ
– مصرف این دارو در کودکان، به دلیل داشتن خطر، توصیه نمی شود. دارو را بیش از مقدار تجویز شده مصرف ننمایید. دارو را همراه با غذا، آب و یا شیر جهت کاهش تحریکات گوارشی میل نمایید.به دلیل وجود ترکیب پسودوافدرین، این دارو در افراد دارای فشارخون بالا و بیماران قلبی نباید خودسرانه مصرف شود، چراکه فشار خون فرد را می‌تواند بالا ببرد.

ـ کسانی که کلد استاپ مصرف می‌کنند، باید جدا از مصرف الکل و نوشیدنی‌هایی از این قبیل پرهیز کنند، چرا که مسمومیت شدید کبدی برایشان به همراه دارد.کلد استاپ؛ داروی جدید سرماخوردگیخشکی دهان از جمله عوارض کلد استاپ است. برای رهایی از این عارضه می‌توانید از آدامس یا نوشیدن مداوم مایعات استفاده کنید.

ـ در صورتی که عمل جراحی در پیش دارید، 5 روز قبل از جراحی، مصرف کلد استاپ را کنار بگذارید. اگر از کلداستاپ استفاده می‌کنید، دیگر لازم نیست از داروهای ضد حساسیت و آنتی‌هیستامین استفاده کنید. در دوران شیردهی یا بارداری، نباید خودسرانه از کلد استاپ استفاده کرد.

– در صورتی که تحت رژیم درمانی مشخص می باشید، در صورت فراموش کردن یک دوز به محض به یاد آوردن آن را مصرف کنید. اما در صورتی که زمان مصرف دوز بعدی فرا رسیده است، دوز فراموش شده را مصرف نکنید و دوز بعدی را دو برابر ننمایید.

–  احتمال ایجاد تداخل در جواب تست های پوستی که در آن از مواد حساسیت زا استفاده می شود با مصرف این دارو وجود دارد. در صورت تشدید و یا بر طرف نشدن علائم بیماری و یا تداوم تب بالا، به پزشک مراجعه نمایید.

– از مصرف مشروبات الکلی یا سایر داروهای تضعیف کننده سیستم عصبی همزمان با مصرف این دارو خودداری نمایید. مصرف الکل سبب افزایش خطر ابتلا به سمی شدن کبدی ناشی از مصرف این دارو نیز می گردد.کلداستاپ ممکن است سبب گیجی و یا خواب آلودگی گردد. لذا بعد از مصرف آن، از رانندگی و یا کار با ابزارآلات خطرناک جدا خودداری کنید

– این دارو ممکن است سبب بی خوابی گردد. لذا دارو را چند ساعت قبل از خواب مصرف نمایید. در صورت استفاده از داروهای کاهش دهنده اشتها، این دارو را با احتیاط مصرف کنید. در صورت نیاز به هر گونه عمل جراحی، حتماً پزشک و یا دندانپزشک خود را از مصرف این دارو مطلع سازید.

– سایر داروهای حاوی استامینوفن، آسپیرین و یا سایر سالیسیلات ها (شامل دیفلونیزال) را با احتیاط مصرف کنید. در صورت مشکوک شدن به مصرف بیش از حد دارو، فورا درخواست کمک نمایید.
کلد استاپ؛ داروی جدید سرماخوردگی