وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چگونگی قانون گذاری آرزو

چگونگی قانون گذاری آرزو
دنیای بیرون شما انعکاسی از جهان درون شماست و با اصول اصلی فکری شما سازگاری دارد.فقط فکر کن! دنیای بیرون شما به هر طریقی جهان درون شما را منعکس می‌کند. تا هنگامی که با درون شما سازگاری داشته باشد، در دراز مدت هیچ اتفاقی نمی‌افتد. اگر می‌خواهید هر چیزی در زندگی‌تان را تغییر و بهبود دهید، باید با تغییر جنبه‌های درونی ذهن‌تان شروع کنید.

گاهی اوقات این سازگاری، تعادل ذهنی نامیده می‌شود. وظیفه‌ی بزرگ شما در زندگی خلق تعادل ذهنی از آن‌چه که می‌خواهید در دنیای بیرون تجربه کنید، می‌باشد. حقیقت این است که شما تا زمانی‌که این تعادل ذهنی را در درون‌تان خلق نکرده‌اید، نمی‌توانید به اهداف دنیای درونی خود برسید. گویا زندگی‌تان یک آیینه‌ی 360 درجه است. هر جا که می‌نگرید آن‌جا هستید. به عنوان مثال، روابط شما همیشه شخصیتی را که در درون‌تان وجود دارد، منعکس می‌کند. اندیشه، سلامتی و وضعیت مادی شما انعکاسی است از آن‌چه که اکثر اوقات در مورد آن فکر می‌کنید.

پذیرفتن این موضوع برای اکثر افراد مشکل است. بیشتر مردم فکر می‌کنند که مشکلاتشان در زندگی توسط افراد دیگر و شرایط بیرونی به وجود می‌آید. آن‌ها از این‌که گفته شوند که معمار آن‌چه که در زندگی‌تان اتفاق می‌افتد، خودتان هستید، شوکه شده و عصبانی می‌شوند. آن‌ها می‌خواهند جهان تغییر کند، اما نمی‌خواهند خودشان را تغییر دهند.

قانون سازگاری یک اصل اساسی در تمام ادیان و مکاتب فکری است. این واقعا خبر خوبی است. کلیدی برای آزادی و خوشبختی شخصی است و نیز راهی طولانی جهت موفقیت و رضایت به شمار می‌رود. با این وجود، زمانی‌که فکر خود را کاملا کنترل می‌کنید، همه‌ی جنبه‌های دیگر در زندگی‌تان را نیز تحت کنترل خود درمی‌آورید. با فکر و صحبت کردن در مورد آن‌چه که می‌خواهید و با فکر نکردن و حرف نزدن در مورد آن‌چه که نمی‌خواهید، در حقیقت معمار سرنوشت خود می‌شوید.