وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ماهی چندش آور با 200 سال سن صید شد (عکس)

ماهی چندش آور با 200 سال سن صید شد (عکس)
هر موجودی سنی دارد و نمی تواند بیشتر از یک میزان خاص عمر کند. پایان عمر موجودات می تواند به صورت طبیعی باشد یا آنکه به دست صیادی شکار می شوند و زندگی شان به پایان می رسد و یا بلایای طبیعی رخ دهد که باعث مرگ آن ها شود.ماهیگیران هر روز به امید آنکه ماهی تازه صید کنند راهی دریا میشوند، در میان آن ها برخی با دست پر می گردنند و برخی دیگر نمی توانند به اهدافشان برسند و دست خالی بر میگردند. نکته جالب آنجاست که با توجه به شگفتی های دریا، ماهیگیران گاهی به موارد عجیبی دست پیدا می کنند.
 
ماهی چندش آور با 200 سال سن صید شد (عکس)

"هنری لیبمن" چندی پیش توانست ماهی بسیار خاصی را صید کند که رکورد پیرترین ماهی صید شده دنیا را به راحتی می شکند. این ماهی که در سواحل آلاسکا به دام افتاد، نزدیک به 200 سال عمر داشته و از عمق 500 متری دریا سر بیرون آورده است. این ماهی نزدیک به 120 سانتی متر طول دارد و وزن آن 20 کیلوگرم نیز است. این ماهیگیر گفت:"ابتدا متوجه سن این ماهی بزرگ نشدم و تنها از صید همچین ماهی بزرگی خوشحال بودم اما در میان راه نگاهی به کتاب راهنمای ماهیگران انداختم و تازه متوجع خاص بودن آن شدم".

تا به این لحظه کارشناسان فراوانی از این ماهی عجیب دیدن کرده اند که برخی از ان ها به خاطر طول بلند این ماهی آن را حتی قدیمی تر و پیرتر میدانند. این ماهیگیر قصد دارد بعد از ثبت رکورد این ماهی را تاکسی درمی کند و برای همیشه نزد خودش نگه دارد.