وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دختر 3ساله قربانی مادر بیرحم

 

 

به گزارش فارس ، ساعت 3 بعد از ظهر پنج‌شنبه 11 تیر امسال مأموران كلانتری 158 كیانشهر از طریق مركز فوریت‌های پلیسی 110 تهران بزرگ از وقوع یك فقره مرگ مشكوك یك كودك با خبر شدند.

 

مأموران با حضور در محل حادثه در یك ساختمان 3 طبقه دریافتند یك كودك 3 ساله به نام مائده به علت نامعلومی در خانه محل سكونتش فوت كرده است.

 

شهریاری بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران بزرگ درباره این پرونده گفت: تحقیقات آغاز شد تا مشخص شد مادر این كودك فرزند خود را به قتل رسانده است.

 

وی اضافه كرد: این زن مدعی شد مشغول انجام كارهای خانه بودم كه كودكم چندین بار شیطنت كرد و من نیز وی را كتك زدم اما مائده شروع به گریه كرد و من كه از دست او ناراحت شده بودم جلوی دهان او را گرفتم.

 

این زن جوان مدعی شد بعد از 5 دقیقه متوجه شدم مائده دیگر تكان نمی‌خورد و بی‌حال شده و در این لحظه بود كه متوجه شدم وی مرده است و دیگر نفس نمی‌كشد.

 

بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران بزرگ گفت: شوهر این زن مدعی شد از محل كار خود به خانه بازگشتم و متوجه مرگ مائده شدم و همسرم ماجرا را برایم تعریف كرد.این زن به پزشكی قانونی فرستاده شد تا مشخص شود وی در لحظه ارتكاب قتل فرزندش جنون داشته یا خیر.

تحقیقات در خصوص زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد.


پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز