وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ترس از اجتماع یعنی چه؟

ترس از اجتماع یعنی چه؟
1 – وقتی که قرار است در یک موقعیت اجتماعی مضطرب کننده حاضر شوید از یک شخص مورد اعتماد تقاضا کنید که شما را همراهی کند . این شخص باید فردی باشد که شما در حضورش احساس امنیت و آرامش می کنید مثل همسر و یا روانشناستان .

2 – قبل از ورود به موقعیت اجتماعی استرس آور سعی کنید وضعیت و شرایط محیطی که قرار است به آن وارد شوید را کاملا" بررسی کنید و با آن کاملا" آشنا شوید تا مطمئن شوید که هیچ خطری شما را تهدید نمی کند.

3 – همراه فرد مورد اعتماد تان وارد این موقعیت شوید و هر وقت احساس ترس و اضطراب کردید او را نگاه کنید تا به شما کمک کند و به شما اطمینان دهد که همه چیز خوب است و چیزی برای ترسیدن و نگران شدن وجود ندارد.

4 – سعی کنید حداقل ۵ دقیقه در آن موقعیت بمانید و اگر احساس کردید ترس و اضطراب شما خیلی زیاد و غیر قابل کنترل است آنجا را ترک کنید و هر وقت دوباره آرام شدید باز گردید. این کار باعث می شود که شما کم کم با اضراب و نگرانی خود کنار بیایید و با آن موقعیت سازگاری پیدا کنید.

5 – این مراحل را به خاطر بسپارید و در هر موقعیتی که باعث ترس و اضطراب شدید در شما می شود از آنها استفاده کنید. علاوه براین ، از روشهای ریلکسیشن و تمدد اعصاب برای آرام کردن ذهن و روحتان استفاده کنید و به خودتان انرژی مثبت بدهید تا بتوانید این تجربه سخت را تحمل کنید.