وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اصلاح جوش چیست؟

اصلاح جوش چیست؟
یک متخصص پوست، مو و زیبایی گفت: اکثریت افرادی که بعد از اصلاح جوش می‌زنند نیاز به درمان پوستی ندارند چرا که پس از مدتی بدون هیچ درمانی مشکل پوستی‌شان حل خواهد شد.

دکتر خلیل صداقت‌پیشه اظهار کرد: خارج شدن مجرای ساقه مو موجب التهاب و مسدود شدن مجرا و ایجاد فولیکول و به بروز جوش منجر می‌شود.

وی ادامه داد: این نوع جوش در افرادی که برای دفعات اول از یک روش موزدایی استفاده می‌کنند برای مدت کوتاهی به وجود می‌آید که با تکرار آن در زمان‌های مختلف کاهش پیدا می‌کند.

صداقت‌پیشه برخی از پوست‌ها را مستعد جوش عنوان کرد و گفت: اکثریت افرادی که با اصلاح موهای زاید جوش می‌زنند پس از مدتی این جوش‌ها از بین می‌رود ولی اگر برای مدت طولانی باقی بماند بهتر است که از دو یا سه روش دیگر اصلاح نیز استفاده و تاثیرات آن را با یکدیگر مقایسه کنند.

وی ادامه داد: افرادی که با وجود این ملاحظات همچنان در مقابل اصلاح صورت حساس هستند باید درمان جدی را تحت نظر پزشک متخصص برای از بین بردن جوش‌های پوست خود آغاز کنند.

این متخصص پوست، مو و زیبایی در رابطه با درمان جوش‌های موضعی، گفت: اگر جوش‌های پوستی خفیف باشد با مصرف داروهای موضعی درمان می‌شود اما اگر جوش‌ها شدید باشد باید علاوه بر داروهای موضعی از داروهای خوراکی نیز استفاده کنند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره