وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

طنز مجری بعد از نمایش فیلم

طنز مجری بعد از نمایش فیلم
با تلاش شبانه روزی دوستان و همکاران، متن سوالات و تصاویری که قرار است در مناظره بعدی نامزدهای انتخاباتی از آنها پرسیده شود، به دست ما رسید!مجری بعد از بخش اول: با هم قسمتهایی از فیلم «بر باد رفته» ساخته ویکتور فلمینگ رو میبینیم و بر میگردیم و چند سوال مطرح میشود.مجری بعد از نمایش فیلم: دستها روی زنگ. لطفا اونی که تو فیلم بود رو بگین و مراقب زمان هم باشین، هر سوال 3 ثانیه.(به دلیل برخی مسائل فرهنگی، از طرح سوالات معذرویم!)

*
– در این بخش من جملاتی را میخوانم، شما جای خالی را پر کنید:
1. در دولت من، سهم هر ایرانی از نفت ………
2. بحث ازدواج آسان در دولت من با ……………….. حل میشود.
3. به نظر من دولت باید در امور فرهنگی و اجتماعی …………… بکند.
4. من در کابینه خود از …………….. استفاده میکنم.
5. مساله ازدیاد جمعیت را با …………..درست میکنم.

*
– در این بخش، 10 دقیقه فرصت دارید، انشایی در 4 صفحه برای ما بنویسید؛ موضوع انشاء «تابستان خود را چگونه گذراندید؟» البته کارشناسان ما در گوشی به من تذکر دادند که تابستانی که در پیش است، مد نظر ماست. میدانید که جمعی از بهترین اساتید ارتباطات ما را در طراحی مناظرات و سوالات همراهی کردهاند. همونا الان به من این نکته مهم رو گفتن.

– در این بخش، من تا 10 میشمارم و هر نامزد، یک شیرین کاری انجام بدهد. این بخش با نظر شخص رییس رسانه ملی بوده که همه اساتید دانشگاهی از پیشنهاد ایشون شوکه شدند و آن را بسیار خلاقانه عنوان کردند.طبق قرعه از این طرف شروع میکنیم…یک و یک و یک…دو و دو دو…سه و سه و سه…

– خب قبل از طرح سوالات تستی و تصویری، سه دقیقه وقت دارید، با حرف «ژ» اسم – فامیل بازی کنین. بعد از سه دقیقه لطفا برگه‌ها بالا. از روی دست هم نگاه نکنین.

سوالات تستی بخش دوم
مجری: این سوالات را شخص رییس سازمان صدا و سیما به تنهایی طراحی کرده‌اند تا هیچ شائبه‌ای مبنی بر همراهی اساتید برجسته مناظرات با نامزدها وجود نداشته باشد.

قطعه چهارم آزاد راه تهران – شمال به طول 20 کیلومتر بعد از 18 سال افتتاح شد، قطعه دوم آزادراه کی و با چه طولی افتتاح میشود؟
الف) بعد از قطعه سوم، 25 کیلومتر
ب) بعد از قطعه اول، 35 کیلومتر
ج) 36 سال بعد، 25 کیلومتر

در زلزله دلخراش ورزقان، قرار بود یکماهه خانه مردم بازسازی و تحویل ایشان بشود، خانهها بعد از 8 ماه سفت بندی شده بودند، به نظر شما خانههای آسیب دیده در زلزله بوشهر، کی تحویل داده میشود؟


الف) به زودی
ب) یک هفته مانده به انتخابات
ج) پولش را کارت به کارت میکنم

در سال ابتدایی دولت نهم که قرار بود شب عید سبزی پلو با «نفت» بخوریم، بنزین لیتری 100 تومان بود و حالا در سال پایانی دولت دهم، پیشنهاد بنزین 900 تومانی مطرح است. شما بنزین را چند عرضه خواهید کرد؟
الف) هرچی مجلس بگه؟
ب) رایگان + 30 لیتر بنزین «رای»

3 هزار میلیارد تومان چند صفر دارد و به دلار چقدر میشود؟
الف) 12 تا و هزار میلیارد دلار
ب) 13 تا و 9 هزار میلیارد دلار
ج) 12 تا صفر دارد و بخش دوم را باید دید دلار مرجع یا آزاد

در جریان معادلات سیاسی غرب، زمانی که جمهوریخواهان خود را پیروز رقابتهای انتخاباتی دانستند و مساله وال استریت تاثیر زیادی بر بورس ایالات متحده گذاشت، آیا در مجموع میشود به صادرات غیر نفتی چقدر میشود؟
الف) 25 هزار میلیارد دلار
ب) نخیر نمیشود

اولویت دولت شما در بحث رسیدگی به معضل اعتیاد در کشور آیا اصلا وجود دارد؟
الف) اولویت بنده نیست
ب) باید باشد

تورم چیست و چه زمانی متولد شد؟
الف) چیز بدی است/ 100 سال قبل
ب) یار غار ایرانی‌هاست که امسال می‌رود تو 8 سالگی

 نکته: انتشارات سروش سوالات تستی چند دوره مناظره را در قالب کتابی با عنوان «بخوان و بدان» منتشر کرد!

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره