وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

درخشش تیلور سویفت و جنیفر لوپز در اجرا (عکس)

درخشش تیلور سویفت و جنیفر لوپز در اجرا (عکس)
تیلور سویفت و جنیفر لوپز قرار است یک آهنگ دونفره برای آلبوم جدید جنیفر بخوانند که کار بسیار سختی است اما کار بسیار جالبی از آب در می آید. این دو نفر که ماه پیش در کنسرت تیلور سویفت با هم همخوانی کردند قرار است برای ضبط یکی از آهنگهای آلبوم جدید جنیفر هم همکاری کنند .
 
این آلبوم قرار است سال آینده منتشر شود .یک منبع خبری به یو اس ویکلی گفت :« هر دوی آنها از طرفداران یکدیگر هستند و از همکاری با یکدیگر لذت می برند.»درباره جزئیات آهنگی که قرار است با همکاری این دو خواننده ضبط شود ،
 
اطلاعات بیشتری منتشر نشده و تنها چیزی که گفته شده این است که این آهنگ دو نفره بخشی از هشتمین آلبوم جنیفر خواهد بود.این خبر درحالی منتشر شده است که چندی پیش یک خبر کاملا" متناقض درباره این دو خواننده منتشر شده بود و گفته شده بود که لوپز با بی میلی در کنسرت تیلور سویفت برنامه اجرا کرده است.
 
درخشش تیلور سویفت و جنیفر لوپز در اجرا (عکس)
 
یک منبع خبری به استار مگزین گفت:« رفتار جنیفر با چند نفر از دوستان نزدیک تیلور سویفت در پشت صحنه واقعا" بی ادبانه بود.»« او برای آنها کاملا" روشن کرد که به هیچ وجه نباید کارهای او را نگاه کنند و یا با او صحبت کنند.»
 
این منبع خبری در ادامه گفت: « حالا دیگر جنیفر در لیست بدهای تیلور سویفت قرار گرفته است و او تصمیم گرفته است که دیگر در هیچ زمینه ای با جنیفر همکاری نکند و هرگز از او برای اجرای آهنگ در کنسرتهایش دعوت نکند . تیلور قبلا" هم افراد دیگری را در این لیست قرار داده است.»