وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اگر احساس می‌کنید حال و حوصله ندارید؟

اگر احساس می‌کنید حال و حوصله ندارید؟
اگر احساس می‌کنید حال و حوصله ندارید و مدام زانوی غم بغل گرفته‌اید یک سۆال از خودتان بپرسید: آیا مواد غذایی متنوعی مصرف می‌کنید؟اگر همیشه غذاهای تکراری می‌خورید تعجبی ندارد که دچار افسردگی و بی‌حوصلگی بشوید. به خاطر اینکه بدنتان از دریافت ویتامین‌های مختلف و مورد نیاز محروم می‌شود. اگر می‌خواهید احساسات منفی و افسردگی‌های روزمره را از خودتان دور کنید این مواد غذایی را در برنامه‌ی غذایی‌تان بگنجانید. با ما همراه باشید.

دل و جگر

بعضی‌ها کلا چشم دیدن کله‌پاچه و دل و جگر را ندارند اما باید بدانید که این مواد غذایی سرشار از ویتامین B12 می‌باشند. نتایج پژوهش‌های متعدد نشان می‌دهد که کمبود این ویتامین خطر افسردگی را بالا می‌برد. به دل طبیعت بزنید و کمی کباب دل و جگر میل کنید. خواهید دید کلی حال و هوایتان عوض خواهد شد.
 
قارچ
قارچ‌ها با آن شکل و شمایل دوست‌داشتنی و کوچکشان سرشار از سلنیوم هستند. باید بدانید که کمبود این ماده‌ی معدنی شما را به دام افسردگی و اضطراب می‌کشاند. اگر دنبال یک منع غذایی برای ویتامین D می‌گردید قارچ را دریابید. محققان معتقدند با جذب ویتامین D بیشتر مشکلاتی مانند افسردگی فصلی کمتر می‌شود. برای اینکه میزان ویتامین D قارچ را بالا ببرید بهتر است آن‌ها را به مدت پنج دقیقه زیر آفتاب پهن کنید.

زعفران

این تارهای نازک قرمز رنگِ مثقالی خیلی گران تومان، باارزش‌ترین ادویه‌ی هر آشپزخانه‌ی ایرانی است که نه تنها عطر و رنگ غذاها را از این رو به آن رو می‌کند بلکه حال و هوای شما را هم عوض می‌کند. بدانید و آگاه باشید که زعفران قادر است پیری را از شما دور کند.

اصلاً این بار که یک کاسه شله زرد پرملات زعفران دار حسابی به دستتان رسید با تمام وجود بویش کنید. خواهید دید اولین عکس‌العملتان یک لبخند پت و پهن خواهد بود. اصلاً اجداد طبیب ما برای بهتر کردن خلق و خو و رفع خستگی و کسالت همیشه به بیماران خود زعفران تجویز می‌کردند. چای زعفرانی و یا برنج پوشیده شده از این ادویه‌ی باارزش کلی شادتان می‌کند.نتایج پژوهش‌هایی که محققان وطنی انجام داده‌اند نشان می‌دهد که زعفران حاوی خواص ضد افسردگی است که کم از داروهای ضد افسردگی مانند فلوکستین و ایمی‌پرامین ندارد. به عقیده‌ی این محققان زعفران میزان ترشح سروتونین را در مغز بیشتر کرده و افسردگی را از بین می‌برد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره