وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

راز زیبایی پوست های چرب

راز زیبایی پوست های چرب
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که پوست صورتتان چرب است و بیشتر اوقات برق می زند ، با استفاده از روش زیر می توانید تا حد زیادی این مشکل را حل کنید.صورت چرب زمینه ساز بروز برخی مشکلات پوستی مثل جوشهای سرسیاه و آکنه است. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که پوست صورتتان چرب است و بیشتر اوقات برق می زند ، با استفاده از روش زیر می توانید تا حد زیادی این مشکل را حل کنید.

دستورالعمل :
_ هرشب و هر روز صبح صورتتان را تمیز کنید
تمیز کردن آرایش و آلودگی های محیطی از روی پوست علاوه براینکه به برطرف کردن چربی پوست کمک می کند باعث می شود که پوست شما سالم و با نشاط باقی بماند.

_ برای پاک کردن صورتتان از تمیز کننده های ملایم استفاده کنید
تمیز کننده هایی که حاوی مقدار کمی اسید سالسیلیک و اسید گلیکولیک هستند می توانند چرپی های اضافی صورت را از بین ببرند.

_ حتما از محصولات فاقد چربی استفاده کنید
 حتما" از کرمهای مرطوب کننده و ضد آفتابهای فاقد چربی استفاده کنید و اگر از کرم پودر استفاده می کنید حتما" دقت کنید که بدون چربی باشد زیرا کرم های چرب ، صورت شما را چرب تر می کنند.

_ استرس معمولا" مشکلات پوستی را تشدید می کند
اگر در طول روز استرس زیادی را تحمل می کنید ،بعد از برگشتن به خانه حتما" ۵ تا ۱۰ دقیقه دوش آب گرم بگیرید یا یک کتاب خوب بخوانید تا آرامش پیدا کنید . به این ترتیب بدنتان فرصت کافی برای استراحت و بازسازی خودش پیدا می کند.

_ آب زیاد بنوشید و غذاهای سالم بخورید
سبک زندگی سالم باعث سلامت پوست شما می شود. اگر در طول روز به اندازه کافی آب مصرف نکنید ، پوست شما برای اینکه بتواند کم آبی خود را جبران کند دو برابر کار می کند، در نتیجه چربی بیشتری تولید می کند . بنابراین هر روز حداقل ۸ لیوان آب بنوشید و از خوردن غذاهای پرچرب خودداری کنید.