وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

7 روش برای استفاده ار فقل صورت

7 روش برای استفاده ار فقل صورت
1‌‌ـ‌ در دستگاه مجهز به سیستم‌عامل اندروید نسخه 4، به بخش Settings مراجعه كرده سپس Security را فشار دهید.

2‌‌ـ‌ روی Screen lock فشار دهید.

3‌‌ـ‌ در این مرحله حالت‌های مختلفی جهت فعال‌سازی قفل صفحه در اختیار شما قرار می‌گیرد. برای فعال‌سازی قفل تشخیص چهره باید Face Unlock را انتخاب كنید.

4‌‌ـ‌ اكنون مراحل فعال‌سازی قفل تشخیص چهره آغاز شده است و در دو مرحله اول نكاتی در رابطه با میزان امنیت این روش و چگونگی قرارگرفتن مقابل دوربین و محیط مناسب برای انجام این كار به شما نمایش داده می‌شود. با انتخاب گزینه‌های Set it up و Continue این دو مرحله را طی كنید.

5‌‌ـ‌ حالا وقت آن رسیده است كه دوربین دستگاه را مقابل صورتتان بگیرید و صورتتان را در نقطه‌چین‌های مشخص شده جای دهید. به محض جایگیری صحیح صورت در فضای مشخص شده، رنگ نقطه‌چین‌ها به سبز تغییر كرده و می‌توانید با انتخاب گزینه Continue مراحل كار را ادامه دهید.

6‌‌ـ‌ از آنجا كه ممكن است این روش در محیط‌های تاریك بدرستی عمل نكند و در چنین شرایطی نخواهید توانست قفل صفحه را باز كنید، این امكان در اختیار شما قرار گرفته است كه یك روش جایگزین نیز برای این روش حفاظتی درنظر بگیرید. در این مرحله ‌باید روش جایگزین را از میان دو حالت Pattern Pin انتخاب كنید و با تكمیل مراحل مرتبط با فعال‌سازی آنها، عملیات فعال‌سازی تشخیص چهره را به‌اتمام برسانید.

7‌‌ـ‌ دستگاه شما آماده استفاده است و می‌توانید با نشان دادن صورتتان در مقابل دوربین، قفل صفحه آن را باز كنید.