وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

به آسانی ازسرطان پیشگیری کنید

به آسانی ازسرطان پیشگیری کنید
تحقیقات انجام شده در دانشکده داروسازی نیوجرسی نشان می دهند مصرف کافئین و همچنین ورزش منظم و مداوم، خطر ابتلا به سرطان پوست را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می دهند. به عقیده این محققان اثرات توام ورزش و کافئین یک عامل مهم در پیشگیری از این سرطان به شمار می رود.

برای انجام این پژوهش 160 موش آزمایشگاهی به منظور افزایش خطر سرطان پوست، به مدت 14 هفته تحت تابش اشعه ماوراء بنفش قرار گرفتند. نتایج نشان داد در گروهی که کافیئن مصرف می کردند و فعالیت بدنی بیشتری داشتند، میزان سرطان های پوستی 62 درصد کمتر از سایر موش ها بود. همچنین در این گروه تومورهای ایجاد شده نیز از نظر اندازه 85 درصد کوچک تر گزارش شدند.

در ادامه این بررسی مشخص شد هر چند هر یک از این عوامل (کافئین یا ورزش) نقش مثبتی در پیشگیری از سرطان پوست دارند، اما اثر آنها زمانی بسیار قابل توجه است که به صورت توام مورد استفاده قرار گیرند. این مطالعه نشان می دهد که استفاده توام و منظم از کافئین و ورزش، در انسان نیز می تواند

 
نقش موثری در پیشگیری از سرطان های پوستی ایفا کند. همچنین این متخصصان بر این باورند که ضد آفتاب های حاوی کافئین نیز می توانند همین اثر را دارا باشند.نتایج این مطالعه در کنگره سالانه انجمن تحقیقات سرطان آمریکا در سال 2012 ارایه شده است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره