وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

از هسته ی سلامتی چیزی می دانید؟

از هسته ی سلامتی چیزی می دانید؟
روغن یا کپسول این هسته‌های ریز و کوچک اثرات شگفت انگیزی دارند که شناخت‌شان خالی از لطف نیست. برای آشنایی بیشتر با خواص این هسته‌ها با ما باشید. بدون هسته و دانه، گیاهی رشد نمی‌کند. طبیعت برای حفظ بقای گونه‌های مختلف میوه و سبزیجات،
 
از هسته‌ها مراقبت می‌کند. به همین منظور دور این هسته‌های ریز یک غشای حفاظتی کشیده که حافظ مواد مغذی لازم برای رشد میوه‌ها می‌باشد. برای همین هم هسته برخی از میوه‌ها حاوی میزان زیادی آنتی‌اکسیدان و اسیدهای چرب است به طور کامل هسته ی میوه ها مفید است.

این ترکیبات معروف نیز اثرات مفیدی روی سلامتی ما می‌گذارند. اما چگونه می‌شود از تمام این خواص استفاده کرد؟ آیا همه هسته‌ها مصرف کردنی و مفید هستند؟ در جواب این سوالات باید گفت که غشای بیرونی هسته‌ها معمولاً سفت بوده و به راحتی قابل جویدن نیستند. طعم نسبتاً تلخ هسته‌ها برای خیلی‌ها خوشایند نیست و برای همین بدن ما قادر نیست که خواص کامل هسته‌ها را جذب کند.

 
دانشمندان و محققان حوزه سلامت تحقیقات زیادی روی خواص هسته روی بدن انسان انجام می‌دهند. امروزه هسته‌ها به صورت روغن مانند روغن هسته انگور، مکمل‌های غذایی یا در محصولات آرایشی در اختیار مصرف کننده‌ها قرار گرفته است. در اینجا چند نمونه از این هسته‌های سلامتی را معرفی می‌کنیم.