وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهتر است کوتاه بیائیم

بهتر است کوتاه بیائیم
بیائید باور کنیم که مردها اینطور که ما نشان می دهیم، بد نیستند هرجا خوب و بد دارد. مردها به دنبال این هستند که در زندگی شان آرامش داشته باشند و همسری که این موهبت را به آنها تقدیم کند. فقط کمی آرامش، در ازای تمام فشارها و استرس هایی که به خاطر خوشحال بودن و راحت بودن ما، تحمل می کنند. مردها زندگی پردغدغه ای دارند اما تعریف شان از خوشبختی به همین سادگی است که بیان شد.

شاید عده زیادی به این نوشته معترض باشند و از این موضوع سخن بگویند که برخی از زنان هم برای تامین معیشت خانواده باید کار کنند اما فراموش نکنید که وظیفه تامین معیشت بر عهده مرد است و هیچ زنی به خاطر عدم کسب درآمد بازخواست نمی شود.

این نوشته سخنی کلی است با همه بانوان عزیز این مرز و بوم. برای اینکه به گونه دیگری به مردان نگاه کنیم و باور کنیم که آنها دوستمان دارند و بسیاری از سختیهایشان به خاطر ماست. ما نیز به خاطر زندگی و علاقه مندی به مردها، سختیهایی را متحمل می شویم. اما آنچه مهم است اینکه زنان و مردان به دیده محبت به یکدیگر بنگرند و سعی داشته باشند تا نگرشهای توقع آمیز را کاهش دهند و به آرامش یکدیگر بیندیشند . باور کنند که رقابتی میان این دو وجود ندارندو بهتر است رفاقت را جایگزین کنند.