وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

یک دوربین ثبت خاطرات

یک دوربین ثبت خاطرات
در صنعت روزنامه نگاری، ابتدا فقط خبرنگاری بود، بعد بلاگ نویسی به آن اضافه شد، سپس وب سایت و اکنون مایکروبلاگ کردن مد شده است. در مورد ثبت خاطرات و رویدادهای روزانه زندگی نیز ابتدا دفتر خاطرات وجود داشت اما اکنون «لایف‌لاگینگ» است. لایف‌لاگینگ یعنی چه؟ یعنی از طریق عکس و تصویر همه رویدادهای زندگی خود را ثبت کنید.

اینکه دوربین بردارید و عکس های معمولی از زوایای مختلف زندگی خود بگیرید خیلی معمولی است و پس از مدتی خسته و کسل کننده می شود. اما با کمک Lifelogging می توانید عکاسی های ادامه دار داشته باشید و حتی در مواقع لزوم به حالت فیلم‌برداری سوئیچ کنید.

همیشه همه انسان ها رویدادهای مهم زندگی خود را با دوربین های عکاسی، فیلم برداری یا موبایل های هوشمند ثبت و ضبط می کنند. این از زمان اختراع این وسایل وجود داشته است و تا آخر دنیا هم ادامه خواهد داشت. عروسی، تولد، مهمانی، چشن، سفر و … . اما با لایف‌لاگینگ می توانید دقیقه به دقیقه زندگی خود را ثبت کنید. این دوربین برای زندگی روزمره بسیار مفید هم  هست. به طور مثال، اگر سوئیچ اتومبیل خود را پیدا نکنید می توانید تصاویر این دوربین را تماشا کنید و ببینید آخرین بار آن را کجا گذاشته اید.

این دوربین همه لحظه های زندگی کاربر را ثبت و در اینترنت ذخیره می کند. اگر تمایل داشته باشید می توانید یک روز از زندگی خود را در اینترنت با دیگران به اشتراک بگذارید. اما این کار عواقب منفی بسیاری هم دارد. همه از جزئی ترین مسایل زندگی، محل زندگی و محل کار شما آگاه می شوند و این مساله از نظر امنیتی و اخلاقی به هیچ عنوان درست و منطقی نیست.

اما ضبط ثانیه به ثانیه زندگی این مزیت را دارد که انسان ها رفتارهای درست و غلط خود را متوجه می شود و می توانند کنترل بیشتری بر رفتارشان داشته باشند این واقعا رفتار مناسبی است. حتی برای سلامت جسم و تناسب اندام نیز مفید است.