وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

معرفی خودرو ب ام و X1

معرفی خودرو ب ام و X1
X1 کوچکترین شاسی بلند ب ام و است که به تازگی واردات آن به ایران آغاز شده است که این بسیار خوب است.شاسی بلندی در کلاس X1 در سبد محصولات برند رقیب(مرسدس بنز) وجود ندارد،ولی با کمی اغماض می توان X1 را در کنار برادر بزرگترش X3،رقیب اصلی بنز GLK در ایران دانست.و اگر از بحث قیمت صرف نظر کنیم،شاسی بلندهایی نظیر ix30 و اسپرتیج نیز از رقبای X1 محسوب می شود.

طراحی X1چشم نواز و جذاب است.ابعاد بدنه در نگاه اول بیننده را متعجب می کند،چون نه سدان است و نه شاسی بلند.در طراحی X1 به جزییات توجه زیادی شده است.چراغ های عقب شباهت زیادی به  x3 جدید دارند و چراغ های جلو در هماهنگی با جلوپنجره کلیوی شکل دوقلو،نمای زیبایی را برای این قسمت رقم زده اند.استفاده از قطعات نقره ای روی هواکش های سپر جلو،زیر سپر جلو و دیفیوز عقب،به هرچه اسپرت تر شدن نمای X1 کمک شایانی کرده است.البته باید به این نکته اشاره کرد که طراحی X1 عامه پسند نیست و طرفداران خاص خود را دارد.

اگر بدون نگاه کردن به ظاهر X1 وارد کابین شوید ولوگوی ب ام و را از روی فرمان بردارند،بدون شک احساس نشستن در کابین یک کراس اوور ارزان قیمت کره ای به شما دست خواهد داد. کیفیت قطعات و پوشش های کنسول و صندلی ها درخور یک شاسی بلند ۲۸۰ میلیونی نیست و طراحی کابین و سادگی بیش از حد آن چنگی به دل نمی زند.فضای کابین برای سرنشینان جلو مناسب است،ولی با نشستن سه فرد بالغ و نسبتا درشت هیکل در ردیف عقب،نفر سوم از نظر راحتی دچار مشکل می شود.

در نمونه های فول آپشن سفارشی امکاناتی نظیر نمایشگر کنسول جلو،سانروف،سیستم صوتی هارمن کاردن،صندلی های برقی به همراه گرمکن و سیستم حافظه برای صندلی راننده نصب می شود.که همه این‌ها پرداخت مبلغی بیشتر نسبت به مدل پایه را می طلبد.